Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Marrepar schreef:heb je daar ook een site van of emailadres ofzo?

RUBYWHITE schreef:Afgelopen vrijdag heb ik een clinic bij gewoond van J., zij rijd bij Edward Gal en heeft diverse paarden naar hoger niveau gereden en zich div. malen geplaatst voor (regio-)kampioenschappen. De clinic van vrijdag j.l. liet ze heel duidelijk zien hoe belangrijk de basis is en hoe deze volgens de Anky manier gereden wordt. Er was geruime gelegenheid voor het stellen van vragen.
Als er genoeg animo is om zo`n clinic van haar bij te wonen kan ik wel wat voor de gegadigden regelen. Ook voor diegene die bij haar een clinic zouden willen rijden.
Het is heel leerzaam daarbij komt dat J. (zonder op te scheppen) een van de betere amazones hier in het noorden is die op hoog nivo rijd.
Diegene die serieus geïntresseerd zijn mogen mij ook pm-en. Accomodatie is aanwezig (rijhal, buitenpiste, kantine en parkeergelegenheid).
Yvonnelind schreef:Doe dat; lijkt me leuk!
Is er geen Bokker met een binnenbak in het noorden waar we zelf iets kunnen organiseren..?
joyce B schreef:RUBYWHITE schreef:Afgelopen vrijdag heb ik een clinic bij gewoond van J., zij rijd bij Edward Gal en heeft diverse paarden naar hoger niveau gereden en zich div. malen geplaatst voor (regio-)kampioenschappen. De clinic van vrijdag j.l. liet ze heel duidelijk zien hoe belangrijk de basis is en hoe deze volgens de Anky manier gereden wordt. Er was geruime gelegenheid voor het stellen van vragen.
Als er genoeg animo is om zo`n clinic van haar bij te wonen kan ik wel wat voor de gegadigden regelen. Ook voor diegene die bij haar een clinic zouden willen rijden.
Het is heel leerzaam daarbij komt dat J. (zonder op te scheppen) een van de betere amazones hier in het noorden is die op hoog nivo rijd.
Diegene die serieus geïntresseerd zijn mogen mij ook pm-en. Accomodatie is aanwezig (rijhal, buitenpiste, kantine en parkeergelegenheid).
Ik wil wel een clinic rijden bij J. ...
Ik heb haar clinic op uitnodiging van RW kunnen bezoeken, en wil graag eens les van haar! Ben al druk aan het oefenen