Vandaag zou ik met een meisje van de ponyweitjes t bos in gaan!
Haar paard is nog hartstikke groen en zou voor t eerst echt t bos in gaan (ze was al is t bos in geweest maar dan met iemand op de fiets er naast).
Haar zusje ging ook mee dus daar gingen we, ik met Kindness, Esther met Valuka (t groene paard) en Myrthe met Vulcano.
Natuurlijk spannend voor Esther want was de eerste keer helemaal door t bos!!!
Nou geloof mij, ik had meer te stellen met Kindness dan zij met haar paard....
Die van haar schrok een keer omdat ze een bankje niet had gezien... dat was alles...
Aangezien Kindness een stronthekel heeft aan paarden voor zich konden Kindness en ik vandaag weer oefenen met de GrandPrixoefenignen...
Maargoed... Kindness voorop...
Komt ie:
* paard achter Kindness snurkt... Kindness schrikt en maakt een luchtsprong...
*paard haald Kindness in, Kindness verruimd en versneld, gooit kont voor paard (hij gooit zich er letterlijk voor, wie durft nog met me te gaan rijden met de meeting?)
* paard achter Kindness schrikt van bankje, Kindness en Carina staan 20meter verder naar spurt
* 2honden vliegen mekaar in de haren, eigenaren schreeuwen. Kindness in de bosjes...
* paardjes halen Kindness weer in bij t omdraaien... Kindness weer versnellen en gooit zich weederom weer voor t paard tot grote schrik van mij en Myrte (nu dus bij andere paard)
* paardje slag groter dan Kindness moet bijdraven om Kindness in stap bij te houden... Kindness stapt nog harder!!!!
Poeh...
Neee compliment voor Valuka... die deed alsof ze al jaren in t bos rondloopt... en Kindness... dat leek wel een 3jarige!!