dit wordt mijn allereerste berichtje op bokt.nl Wat een spannend moment!
groetjes katja
gomir
Geplaatst: 27-04-02 23:22
Hé viel het mee Ik zag je naam staan bij het laatst geplaatste berichtje jij crosst toch met die vos(?)-pony? Chico geloof ik
Het is trouwens erg leuk op bokt, pas op het is verslavend... Ik moet morgen om 6 uur uit bed, dus ik zou allang in mijn bed moeten liggen...
Chica
Geplaatst: 27-04-02 23:37
Ja, welkom hier en inderdaad erg verslavend
ps. ff off-topic; mijn hond heet ook Chico en weet jij dat deze naam in het spaans vriend heet? Grappig he?! Maar dat wist je vast wel. Nogmaals heel veel plezier hier en ik hoop dat je kabel hebt.....
DiamondCheckers
Geplaatst: 27-04-02 23:38
Hoi en welcome op Bokt. Ben ook ontzettend verslaafd hoor aan Bokt! Ik had een paar jaar geleden een Groenendealer die Chico heette.
Lobke98
Geplaatst: 28-04-02 11:32
Wat een spannend moment he?? Maar in ieder geval bokt is super verslavend ja en super gezellie!! Veel plezier!!!!!
pmarena
Geplaatst: 28-04-02 15:07
Volgens mij betekent Chico jongen hoor , want onze hond heet Chica en dat zou meisje moeten betekenen ?
(vriend is toch amigo ?)
Maar ... welkom hoor !
Pas op voor de verslaving , ik heb gisteren een triest dieptepunt bereikt :
Chico betekent inderdaad jongen en geen vriend. Wel heel toevallig is dat wij nog een paard hebben (van mijn zus) en die heet wel Amigo, vriend dus. Ons andere paard heet Rex, wat latijn is voor koning.
Ik merk inderdaad dat het verslavend is: ik heb gister tot half 12 's nachts op bokt gezeten, terwijl ik om half 7 op moest. Maar ja..... het is wel kei gezellig volgens mij, dus.....