Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

lisa_pluisje schreef:Hallo allemaal,
Zoals jullie allemaal wel zullen weten ben ik aansprakelijk gesteld voor de beenbreuk van een paard bij ons op stal.
Nu heeft hun verzekering uitbetaald maar nu beweren ze dat het paard tot z nivo was ingereden terwijl het hier een hele poos kreupel heeft gestaan aan een botsplinter.
Wie kan mij aan het adres helpen waar ik kan opvragen hoeveel winstpunten het dier had en zoja of het uberhaupt werd uitgebracht op wedstrijden.
Alvast bedankt,
Groetjes Lisa
Ps ik krijg de foto,s van de beenbreuk maar niet in mijn profiel.
mayday schreef:Mailtje sturen naar Kwpn, met het stamboek nr van het paard en naam, en dan gewoon de sportklassering opvragen, verder niet het hele verhaal er bij vertellen, succes!

lisa_pluisje schreef:Hallo allemaal,
Hier het grote nieuws, ik heb de verzekering opgebeld en nagevraagd wat haar levensnummer was van het stamboek en dat was dezelfde als bij het knsh.
Conclusie....................HET PAARD IS NERGENS UITGEBRACHT BIJ WELKE SPORT DAN OOK EN HEEFT DERHALVE GEEN WINSTPUNTEN EN IS NIET DOORGEREDEN TOT Z NIVO.
allemaal heel hartelijk bedankt en ik ga gelijk mijn advocaat bellen voor een reactie.
Groetjes Lisa