Kijk en geniet
Natuurlijk met zijn tweetjes op de foto:
In de bak met Johny:
Ik ben niet nieuwsgierig hoor:
Deze vind ik persoonlijk de mooiste
(moet hem alleen iets lichter maken)xxx Nathalie
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(moet hem alleen iets lichter maken)
colette_007 schreef:Tip : ff een keer alles bij knippen (manen staart etc)
gr colette
colette_007 schreef:Tip : ff een keer alles bij knippen (manen staart etc)
gr colette
dressagelady schreef:Leuk paardje zeg,
hoe oud is die?
ArabStables schreef:colette_007 schreef:Tip : ff een keer alles bij knippen (manen staart etc)
gr colette
Knippen?????? écht niet doen hoor! Daar krijg je eeuwig spijt van.
Een keer lekker wassen met champoo en hij heeft een prachtige bos witte lange manen! Tis een lekkertje hoor! Zit er iets van Arabisch bloed in?

*zucht als ze erbij nadenkt* Rafaela schreef:heey, leuk dat je pastashe hebt gekocht.
ik weet niet of je me nog kent, maar ik ben rafaela, van de boktmeeting naar het laamhof, ik was toen nog van lobke afgevallen*zucht als ze erbij nadenkt*
gaat nou al veel en veel beter 
?Rafaela schreef:jaah, en ik reed toen pas 3 maandengaat nou al veel en veel beter
ik heb pastashe daar bij minou toen gezien, vond hem een geweldig beestje om te zien.
je zal wel veel plezier met hem krijgen denk ik
is met king en danaook alles goed daar nog?
Natje_86 schreef:Rafaela schreef:jaah, en ik reed toen pas 3 maandengaat nou al veel en veel beter
ik heb pastashe daar bij minou toen gezien, vond hem een geweldig beestje om te zien.
je zal wel veel plezier met hem krijgen denk ik
is met king en danaook alles goed daar nog?
Ja dat is ook zo. Veel oefenen dan komt dat wel goed! Veel plezier zal ik wel met hem krijgen ja, want hij moet nog alles leren he. Ook buiten enz. Hij schrikt voor veel dingen. Maarja dat komt in de loop der tijd wel goed hoor!!! Veel bezig zijn met hem, en dan gaat dat goedkomen.
Met King gaat het goed, hij staat nu een tijdje stil omdat hij iets aan zijn heupen heeft volgende week moet hij terug naar de dierenarts!
Met Dana is alles goed, rond en gezond.
xxxx