de bossen daar zijn super
zeker de bossen die aan duc de brabant grenzen! mooie lange paden met maar weinig zijpaden zodar je gerust vol gas kan gaan
en dan bij de bokkenrijder ff uitrusten enzo, is echt super daar!
kan je denk ik t beste een stal zoeken of een particulier die vlak bij duc de brabant zit, of iig aan dat bos grenst(bossen bij esbeek/baarschot zijn dat) dan hoef je geen wegen over te steken en heb je een superbos(dat bos+bokkerijder is zo leuk dat ik er zelfs vanuit hoogeloon helemaal naartoe ga
)
welke periode wil je naar duc de brabant gaan? in juli/augustus heb je vrij veel last van dazen, ik rij dan niet buiten omdat ik zelf lekgeprikt wordt en daar krijg je mega grote harde pijnlijke bulten van, al gaat het bos bij de bokkerijder een stuk beter dan de bossen bij vessem/hoogeloon en ook beter dan t natuurgebied waar we doorheen moeten, als we dat stuk gehad hebben en we zijn in t stuk achter duc de brabant richting bokkerijder dan gaat t beter met de dazen
hier zit btw de bokkenrijder, ook leuk voor mensen met honden/kinderen of die graag in t bos wandelen en wat willen eten&drinken dus wete niet of er nog iemand met je meegaat, die kan zich daar ook vermaken terwijl jij aan t boscrossen bent 
Café In den Bockenreyder
Dunsedijk 3
5085ND Esbeek
zit echt precies achter duc de brabant
voor kaartje zie link (de gele weg rechts van de rode stip daar halverwege zit duc de brabant, en stal Veldhof, zie onderaan mn berichtje, zit net boven de letter E van Esbeek) http://www.detelefoongids.nl/tginl.dll? ... e=homepage
wat dus misschien ook handig is dan is een stal in esbeek, dan zit je in t bos bij duc de brabant, en hoef je ook geen wegen over te steken
Manege de Broeksie
Groenstraat 11
5085ED Esbeek
Tel: 013 5166077
of, en dat is mijn persoonlijke favoriet
Stal veldhof in Hilvarenbeek
Veldhoven 15/a
5081 NK Hilvarenbeek
013-5051595
die zit in t buitengebied van hilvarenbeek aan de rand van esbeek, ook dicht bij het bos, dicht bij duc de brabant en dicht bij de bokkenrijder
http://www.detelefoongids.nl/tginl.dll? ... partnerid=
voor het kaartje, kies vd Broek met straatnaam Veldhoven 15/a
die stal is superluxe en mooi, en het zijn ook nog eens echt hele aardige mensen, en ik denk dat je daar gerust voor een weekje mag staan, omdat ze ook overnachtingen hebben voor ruiters+paarden die bv op trektocht zijn, dus daar kan je paard vast voor een weekje terecht 
www.stalveldhof.nl voor info en foto's etc
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 28-01-06 18:48, in het totaal 1 keer bewerkt