Ponykamp de Treekhoeve?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sabinee_

Ponykamp de Treekhoeve?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 19:40

Hallo,
Ik denkerover om samen met mijn vriendin naar Manege de Treekhoeve te gaan op ponykamp. Ik ga dan met mijn eigen paard, maar rij daar dan niet mee buiten. Hoe is het daar? En als je met je eigen paard rijd mag je dan een beetje voor jezelf rijden in een les? En hoe zijn de buitenritten enzo?
Ik weet niet of die hier goed staat..maar ik had hem al geplaatst maar niemand reageerde
Kus Sabine

_Dunja_

Re: Ponykamp de Treekhoeve?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 19:42

Deze vraag kun je beter bij manege praat stellen. (ik tem even)

Melisjee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 19:44

daar ben ik gweest, egt kl*te kamp, tijdverspilling (sorry voor de mensen die daar rijden )

Sabinee_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 20:39

Hoezo dan?

Quidou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:38

een vriendin van mij gaat er ieder jaar heen geloof ik...
zal haar wel ff de link van dit topic geven...
zij is er altijd wel heel positief over...

Melisjee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 19:45

tis maar hoe jet ziet voorbeeld: ik reed 4 jaar, ik was 10 ofzow. a ze geloofden me niet b. werd in een beginnersgroep gezet c. de groepleiders vreselijk (niet dat zij mij mochten hoor ) etc. ik moest mijn mobiel inleveren (!) , kon dus niet naar huis bellen hadden ook mn portemonee in genomen, verder, de dropping: a. ik mocht niet in de groep van de 'iets' langere toht: ze zeggen tegen iemand van 9 dat ze een betere conditie heeft en ik veel minder/ze kunnen opsodemieteren! ik heb (al zeg ik het zelf ) tog een goede conditie en zij niet (1 rondje rijden: juf,juf: ik ben moe) nee, heb er een heel groot trauma aan over gehouden

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 22:22

VMR --> MA.

Blueberry

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 00:14

Ben er heeeel lang geleden geweest. Toen sliepen we in een YMCA kamp. Was evrschrikkelijk, muggen enzo. En een zooitje. Elke dag een kwartier naar de manege lopen. Je deelde je ponie met iemand anders en reed lessen en buitenritten. Ik kan me er niet zo bar veel van herinneren. Maar was niet razend enthousiast. Verder wel een goeie manege trouwens hoor. Paarden staat er prima bij en de lessen zijn ook leuk, afwisselend. We kregen ook menles en de buitenritten waren leuk, met een sprongetje hier en dara ertussen. Maar ik heb leukere kampen gehad!

ImkeTarek

Re: Ponykamp de Treekhoeve?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 09:06

dat was mijn eerste kamp... bij de treekhoeve... (zo'n 5 jaar geleden) toen vond ik het natuurlijk geweldig! maar nu ik vergelijkingsdingen heb, weet ik wel beter!!!
we moesten een dressuur wedstrijd houden... heel leuk denk je... maar dan wel zonder pony (=dus zelf rondjes rennen enzo) je rijd twee uur per dag en voor de rest mag je niet in de stallen komen (je hebt heel af en toe naast de rijles nog iets met de pony's...) verder doe je niet heel geweldige spelletjes.
ik weet niet hoe het nu is, misschien is het wel veel leuker dan eerst...
maar anders moet je naar manege de burght op ponykamp gaan, is echt helemaal leuk!! mag je ook je eigen pony mee naar toe nemen! ben daar nu twee keer geweest en ga dit jaar voor de derde keer! voor informatie daarover: www.deburght.nl ! (ik maak heus geen reclame !)

Melisjee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 13:02

ik ben miss van plan dit jaar naar de burcht te gaan, lijkt me idd leuk. maarja, al mijn punten (die ik vergeten was ) staan hierboven