Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

clara schreef:Zoals ik in je profiel heb gelezen heb jij dit paardje gehad van de vorige eigenaresse ( ik neem aan dat dat de vrouw is waar je het over hebt in dit verhaal ), maar als dit jou paardje is, waarom beslis jij er dan niet over en betaal jij de dierenartskosten niet?? ik vind het een beetje vreemd, paard is van jou, maar iemand anders betaald alles en beslist erover, dan is het toch niet jou paard ?
Verder hoop ik wel voor je dat alles goed afloopt.
clara schreef:Is het dan niet slim om hierover duidelijke afspraken te maken en deze op papier te zetten?? en op wie z'n naam staat het paard?? Ik snap dat dit voor jou een heel lastige situatie is, maar ik zou snel om duidelijkheid vragen als ik jou was en iig het paard op jou naam laten zetten of eventueel een contract opmaken waarin staat dat het paard van jou is. Je mag nu niet ineens over je eigen paardje beslissen.
succes ermee.
Tolstoj schreef:Als dit paard van jou is....
Slot op de deur en duidelijk maken dat ze niet meer welkom is. Ookal is zij ooit de eigenaar geweest, niets mee te maken. Het welzijn van dit paard moet voorop staan.
Als zij de eigenaar is. Een gesprek met de dierenarts, de eigenaar jij en een onafhankelijk persoon (stalgenoot) over de prognose en behandeling van dit paard.
Zoals het nu gaat lijkt het een hele slechte zaak. Dan kan jij nog zo je best doen, als de eigenaar het paard te snel uit de stal haalt dan kan het van kwaad tot erger worden (peesblesure?)
Je hoeft overigens niet aan zelf te twijfelen. Je doet het goed. Alleen als er iemand tegen werkt is het water naar de zee dragen.
Sterkte!