Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik wilde er best wat tijd in steken als ze maar regelmatig zouden komen maar ja.
Ze verzorgde een pony die overleed en toen heb ik haar gevraagd, is een 12 jarige met genoeg rij ervaring (ze hoeven van mij geen Z te rijden) ze blijft zitten op de pony en heeft verantwoordelijkheids gevoel. 
)

:
Met een bijrijder wacht ik nog een paar jaar. 

romanzo schreef:waarom zoeken na een verzorgster kunnen jullie niet gewoon zelf voor je paarden/pony's zorgen? Ik heb al 23 jaar eigen paarden/pony's en ik heb altijd gewoon zelf er voor gezorgd alleen als ik heel erg ziek ben of op vakantie ben dan zorgen goede vriendinnen ervoor.

] romanzo schreef:waarom zoeken na een verzorgster kunnen jullie niet gewoon zelf voor je paarden/pony's zorgen? Ik heb al 23 jaar eigen paarden/pony's en ik heb altijd gewoon zelf er voor gezorgd alleen als ik heel erg ziek ben of op vakantie ben dan zorgen goede vriendinnen ervoor.
Ik ben ook nogal moeilijk hoor, alles moet perfect naar mijn zin verlopen
Ik ga elke dag zelf, minstens 4x per dag (staat vlakbij huis en moet dus ook zelf voeren). Als ik het écht niet red wegens belachelijke lessenroosters op de unief valt de eigenaresse van de pony die bij haar staat weleens in om haar te voeren en stal wat bij te strooien, maar dan kom ik er dus vaak om 22u ofzo nog aan om uit te mesten. Dan moet je Mushy's blik zien
). Toen ik Memuska nog gewoon verzorgde (heb haar 6 jaar verzorgd voor ze van mij werd) was ik dolgelukkig als ik een dagje extra mocht, fruitmand plunderen komt mij ook heel bekend voor.
Nog steeds beetje Penny