ik moest al om 10.20 uur starten, dus om 8.00 uur reden we weg. Grassies vlechtjes zaten nog redelijk, sokjes redelijk wit.. dat viel mee!
zoals sommigen misschien al weten gingen Manon (orri) en Amy (New-Forest) mee. heel gezellig dus

rond 9.00 uur kwamen we op het terrein aan. nou, geen woord teveel hoor; schitterende locatie gewoon!
zodra we de 'parkeerwei' op reden, begon Manon al te gillen en te zwaaien dat ze bokkers zag. de auto stond nog niet stil of ze rende al naar buiten

daarna zijn we natuurlijk toch wel even achter Manon aan gelopen, en gemeet met uhm.. Jessica (Obsession), Joleen, Nathalie, Monica, Peggy (Biebel) en Dorrée. (spijt me als ik iemand vergeten ben

ik heb ook Obsession (paard

even later kwam (volgens Manon, die kent iedereen schijnt

nou, ik zadelde Gras op, en ging naar het losrijterrein. we konden het niet vinden, maar gelukkig vond wederom Manon wel Prisca, die het ons kom vertellen en die ik meteen kon meeten

Grassie was erg kijkerig en vervelend. het duurde een half uur voordat hij een beetje los was. nou ging hij thuis ook al niet lekker de laatste paar dagen, dus was het wel te verwachten.. maar het zorgde wel voor de nodige extra stress bij mij, en daardoor raakte Grassie nog gestresder.
de eerste proef ging in 1 woord afgrijselijk. hij liep gewoon door alle hulpen heen. ik kon hem amper normaal rondsturen.

de tweede proef ging een stuk beter, iig veel relaxter. al was het nog steeds niet winstpuntwaardig. (commentaar van de toeschouwers die mij hebben zien rijden op de proeven mag altijd hoor!)
tussen de proeven door en na mijn rijden heb ik Jessica nog met Obsession zien rijden, en Suzanne met Ozep.
nadat ik Grassie had verzorgd gingen we naar het springen kijken, samen met nog een zooi (

na lang wachten kwam voor mij ( en Obsession en Sjuimpje, maar die mogen het zelf vertellen

met de tweede was ik wel gelukkiger; 149.
dat ik een verschil van 16 (!) punten met de eerste, toch nog vooruitgang

daarna zijn we nog een uurtje gebleven, en toen naar huis gegaan.
ik vond het echt leuk om eindelijk eens wat bokkers te meeten. veel mensen zijn wel zoals ze hier ook ongeveer zijn, terwijl sommigen me ook weer echt verbaasten

Peggy (Biebel) en Manon hebben geloof ik aardig wat foto's gemaakt. ik heb heel benieuwd naar ze, dus kom maar op!
ik ga nu voorlopig niet meer starten, maar heel hard trainen . ik wil toch ook graag nog eens een puntje.. komt vast wel ooit een keer

ik ben ook benieuwd naar verhalen van andere bokkers!