) Is een geval appart...Gisteren bijvoorbeeld (ik heb haar nog maar 2 weken),had ik haar met een paardenknoop aan de balk vastgeboden...Ik ging even in de binnenstallen bij mijn vriendin kijken,ging naar buiten en *kazaaaaam* weg was mijn paard
Mijn hart zat echt op dat moment in mijn keel *kaboem kaboem kaboem*...Toen keek ik naar haar stal,stond ze daar in,met de deur wagenwijd open (was al open) en stond ze vrolijk naar buiten te kijken en op mij te wachten
Als we haar longeren,of los gooien in de bak,of onder het rijden,hinnikt ze altijd in gallop...Dat klikt zo: Hihuhuhu-huhu-huhu-huhu-huhu....Echt zo raar
En ze is ook heel pienter,niemand krijgt haar in stal te pakken,maar ik wel.Ze trapt niet ofzo,maar ze gaat heel hard rondjes draaien in haar stal,en meestal ben ik haar dan net iets te slim af }>
Verder is het ook een complete gek met longeren en rijden...Met longeren wil ze nog wel eens niet meewerken,en dan verhef ik heel erg mijn stem (á lá heel boos)en dan zeg ik "HEEEEJ,KAPPEN"...En dan staat ze meteen stil en kijkt ze me heel onschuldig aan
Dat is echt lief,dan kijkt ze je zo aan van:Aaaaah,wat heb ik nouuu weer gedaan! Sorry
Dat is mijn paard Jamey
Binnenkort foto's (ze is ½ arabier ½ new-forest,een vosje!)Groetjes,
Jameylover

Jamey hinnikt ook naar me als ik maar even weg ben om mijn kruiwagen te pakken
Iedereen noemt haar op de manege dametje,omdat ze haar een echt dametje vinden.ALs ze door het water moet (klein plasje) tilt ze haar benen echt superhoog op *plons plons*
Twee verliefde gekken