Eenmaal binnen werd mij behoorlijk wat verteld over verschillende laarzen, maar aangezien ik al een jaar lang mijzelf heb laten informeren over leren laarzen kon ik over verschillende dingen meepraten (gelukkig). Ik heb na lang gebabbel gekozen voor een lederen ongecoate laars uit de eigen collectie van Huet. Kosten: 270 Euro inclusief maatwerk. Echt.. ik raak d'r nog niet over uit gesproken.. en kan mijn lol niet op..

Echt waar... voor mensen die mij niet kunnen zien... Ik zit hier met een smile op mijn gezicht van oor tot oor.
Hierna ben ik met mijn moeder nog naar de big M geweest in Nieuwegein.
Tegen een uurtje of zeven zijn we weer in de auto gestapt en weer richting het Noorden gereden. Onderweg hebben we nog een pitstop gemaakt bij Maaike (de Fries waar ik op rijdt). Hier kreeg ik van de eigenaresse van Maaike een enveloppe in de handen gedrukt welke ik meteen in mijn zak heb gestoken. We hebben nog wat koffie gedronken en gebabbeld over mijn dagje HUET.
Eenmaal weer in de auto heb ik de enveloppe geopend. Hierin zat een ansichtkaart met daarop een paard. Op de achterkant stond geschreven:
Sandra,
Omdat wij blij zijn dat jij wat voor ons doet...
En wij wat voor jou!
Gea & Maaike.
Hierbij zat ook nog eens 50 Euro welke zij schonk als aandeel voor mijn nieuwe laarzen!
Echt waar.. ik vind het geweldig van Gea en ben er heel erg blij mee. En dat ondanks het feit (het gaat overigens wel ontzettend goed

Hierna ben ik weer naar Kollum gereden en heb ik mijn moeder dus weer thuis gebracht. Eenmaal daar heb ik natuurlijk ook de vriend van mijn moeder gek gemaakt met mijn verhaal waar ik maar niet over op kan houden!
Ik ben nu net thuis en raak er nog steeds niet over uit gesproken. (dit kunnen tevens ook Prisca, Karin en Maarten bevestigen

Nu gauw hier wat opruimen.. Dit zou ik vandaag doen (inmiddels alweer gisteren), maar helaas het is er niet van gekomen. Als dat klaar is.. ga ik gauw mijn bed opzoeken. Dit omdat om zes uur mijn wekker alweer afgaat en ik naar een wedstrijd moet in Oldeholtpade.
Veel liefs.. een zeer tevreden Sandra

Ps.. Prisca.. ik denk dat je gelijk hebt en ik vannacht geen oog dicht zal doen.. zo vol zit ik hier van