maar aan mijn nieuwe cap had ik wel genoeg nu ik gisteren al had gezien hoe braaf hij bij Prisca was.Even wennen toen ik weer in het zadel zat, de enige die ik de laatste weken had gereden was Ameretto en die is toch wel een stukje kleiner (en maar een heel klein beetje slanker
). Maar binnen een paar minuten had ik het weer te pakken. Leys liep mooi ontspannen op het bit te kauwen, maar hij was wel erg stijf in z'n achterbenen. Na een paar rondjes kwam hij wel los en toen zijn we gaan draven. Eeeeehhhhhh... alsof hij z'n hoeven uit de stroop moest trekken, zo traag. Maar hij had natuurlijk ook flink wat muisjes achter z'n kiezen.Af en toe kreeg hij het even in z'n koppie en schoot hij een eind naar voren waarbij hij z'n rug wegdrukte (tja, het was natuurlijk allemaal ook best inspannend), maar alles bij elkaar ben ik heel tevreden over vanavond. Was fijn om de wereld weer vanaf 1.70 boven NAP te bekijken, lekker relaxed in een springzadeltje.
Morgen weer!

"
Trouwens, ik vraag me af of Leysander nu niet dikker is!

Ik kan me er iets bij voorstellen dat het even wennen is. Het is net als bij autorijden 
Maarja... kan ook niet anders... ik ben een dikke fjord genaamd Jelka gewend