Piaffe Ruitersport

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RUBYWHITE

Piaffe Ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-06 12:43

Nee nee nee niet met die oogjes van jullie rollen en denken "weer een ruitersporthuis klaag topic" nee dit keer niet De laatste tijd lees ik op bokt toch wel eens wat negatieve topics over bepaalde ruitersport huizen (zowel online bestellen als service in de winkel)...ik vind dat we in 2006 ook eens wel wat meer positieviteit naar elkaar mogen uitdragen...

Dus een positief bericht over piaffe, aangezien ik vanmorgen met mijn instructrice en haar dochtertje daar ben gaan shoppen. Voorheen bestelde mijn bijrijdster geregeld wat via hun website maar sinds ik weet dat ze maar 40min rijden bij ons vandaan zitten gaan we geregeld met een clubje dames daar te shoppen.

Zo ook vandaag, mijn instructrice wilde nu wel eens weten of mijn enthousiaste verhalen over piaffe klopten want ze had nog al een lijstje met spulletjes die ze nodig had. Ik had geen lijstje maar nieuwe setjes zijn daar altijd zo gevonden nietwaar

Wel had ik 3 maand geleden bij piaffe in de winkel springschoenen gekocht en toen ik deze laatst bij mijn paard omdeed bleken ze te groot te zijn. Normaliter kun je iets na 3 maand niet meer ruilen maar ik had de springschoenen in de verpakking mee genomen en bij piaffe kon ik ze vanmorgen zo omruilen. Ze had alleen geen maat L meer die kwamen eind deze week binnen. Jammer maar helaas, kan gebeuren (ik had er natuurlijk over kunnen bellen). Mijn instructrice stond leren rijlaarzen te passen terwijl kleine Amee een zak snoep kreeg Vervolgens kwam yvonne aangelopen met de juiste springschoenen want ze had toch nog een L maat kunnen vinden Helemaal toppie.

De rijbroek van mijn instructrice werd nog bekeken door de dames van piaffe en mijn instructrice is gelijk blij gemaakt met een bijpassende BR jas. Ze vroeg mijn goedkeuring nog omdat ik als setjes-gek haar aangestoken heb en wel verantwoordelijk ben dat alles matcht.

Even later vertrokken we met een volle auto weer richting huis, bijna de kleine meid vergeten omdat we die met zo`n zak snoep niet meer hoorden

Mijn instructrice had een zeer goede indruk van piaffe, erg klant vriendelijk, behulpzaam en aardige mensen. Ze is geslaagd voor haar aankopen voor een mooi prijsje "terwijl ze me daar nog helemaal niet kennen" zei ze. Tsja sommige grotere ruitersportzaken geven nog geen cent korting ook al ben je 10jaar vaste klant.

Ze begreep nu ook wel waarom ik zoveel setjes had Zoveel keus en iedereen even vriendelijk, een groot compliment voor piaffe!

En er zijn vast meer mensen tevreden over Piaffe of andere ruitersport huizen?

_Inga

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 12:46

Ik ben wel tevreden over piaffe.. Ze hadden de rijbroek niet meer die ik wou, ter vervangen had ze een soortgelijke erbij gedaan.. Helaas heb ik pech en pas ik de maat van HH niet Maar vind het heel netjes dat ze toch even die broek erbij hebben gedaan

BailyKarlos

Re: Piaffe Ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 14:12

Ik vind het vaak een gedoe bij Piaffe. En soms wat lax.
Ik zal de voorvallen niet noemen. Maar ze proberen het wel altijd zo goed mogelijk af te handelen (de fouten die ze maken) en ze zijn inderdaad erg klantvriendelijk, wat ik best knap vind als je mij voor de zoveelste keer aan de telefoon hebt om te vragen hoe iets zit.
Zo ook als dit keer. Mijn Br deken was na 3 weken al gaan scheuren aan de voering. Toen heb ik het na contact opgenomen te hebben meteen geretourneerd. Ze waren lax met reageren en oplossing komen na 3 telefoontjes. Toen heeft me vader gebeld en zouden ze terug bellen wat weer niet gebeurde. Dus me vader een email gestuurd.
Ze reageerde meteen. Boden hun excuses aan (het was erg druk en er werd vergeten contact op te nemen) en er was een wel goede deken onderweg en een kleinigheid om het goed te maken.

Nou dat vind ik nog eens klasse!!!

IceEva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 14:19

Ik heb daar gisteren een raspberry HH dekje besteld! Dus maar kijken hoe het afloopt...

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 15:10

hmmm als jij er maar 40 min van afwoont moet ik er ook maar eens langs gaan! Klinkt zo wel goed iig!

Solide

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 15:15

Klinkt inderdaad goed. Ik heb al een aantal malen iets online besteld bij Piaffe en ook nog zeker geen klachten gehad. Vind het iedere keer wel netjes gaan.

Nicole85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 16:47

Ik heb ook enkel positieve ervaringen met piaffe, ook met andere ruitershops.. Enkel niet met ingrid van Berlo helaas..

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-06 17:45

minnie_muis schreef:
hmmm als jij er maar 40 min van afwoont moet ik er ook maar eens langs gaan! Klinkt zo wel goed iig!

Ik wist ook niet dat piaffe zo dichtbij zat hoor Vorig jaar ging ik samen met mijn vriendin en onze paarden naar de kliniek in emmeloord voor een tandartsbehandeling (voor de paarden). We rijden dan altijd door kuinre heen, maar nooit bij stil gestaan dat piaffe daar zat. Op de terug weg zijn mijn vriendin, zullen we even bij piaffe shoppen? Dit was op een vrijdag middag, dus zonder blikken of blozen hebben we de auto met trailer daar voor de deur gezet en het zag er aardig gesloten uit. Toen yvonne haar man voorbij kwam lopen en zei "we zijn officieel niet open MAAR kijk gerust rond en schiet ons maar aan als je vragen hebt". We hebben wel een uur of 2 daar rond gesneupt en ik kon alleen OOOOH kijk nou es...zeggen Helaas had ik alleen nog wat contant geld op zak, dus bleven de eerste inkopen iets beperkt daar. Maar ze waren zo aardig om een hoofdstel (kieffer goldline) achteruit te leggen, toen ik daar 2weken later weer kwam lag hij er nog en ze wisten precies dat ie voor mij daar nog lag...klasse toch

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 18:58

ja idd Rubywhite

toen wij daar laast langs kwamen, Ik dacht huh... ziet er niet echt uit als een winkel(buitenkant) is ook maar gewoon een loods

Toen ik binnenkwam was mijn eerste indruk wow wat klein... maar dat bleek later niet zo wij hebben daar ook 2/2,5 gelopen de tijd gaat snel voorbij

squitward

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 19:23

Piaffe Ruitershop is TOP :d

Ik bestel via internet redelijk vaak bij Piaffe en het word altijd heel snel bezorgd, is er iets niet op vooraad, dan bezorgen ze een soortgelijkig iets, het is me altijd SUPER bevallen.

Bramblerose

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 19:25

Er loopt al een topic over Piaffe... dus ik tem maar even

IceEva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 19:33

Ik vind ook dat ze niet duur zijn! Want de peesjes van HH raspberry zijn bij Piaffe €14,95 en bij Divoza €24,95!
En veel keuze.

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 19:37

Bramblerose schreef:
Er loopt al een topic over Piaffe... dus ik tem maar even

alleen gaat dat andere topic over klachten enz... en deze niet

Bramblerose

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 19:38

Nee hoor, andere topic staan ook heel veel goeie reacties!! Er wordt door TS gevraagd wat mensen ervan vinden...

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 19:40

oke, maar toch vind ik dit topic meer gaan over een dagje uit en een verslagje van die dag tuurlijk zit er ook wel iets positiefs in..

Mayraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 19:40

Ik heb op de website van Piaffe gekeken en vind het wel een stuk goedkoper als de andere ruitershops die ik ken. Bijvoorbeeld, een paar MountainHorse Sportive rijlaarzen zijn in de winkels waar ik kom zo rond de €209,99 en bij de Piaffe maar €174,50 . Verder ben ik er nog nooit geweest en heb er ook nooit iets besteld maar ik ga binnenkort daar zeker wat bestellen.

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 19:45

toen ik daar kwam ook ik had best bedrag gekocht
En ging er zo 30 euro af vond dat echt super!

DiantaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 19:55

Ik vind het een fijne zaak, men probeert je altijd zo goed mogelijk te helpen.

JECKYLL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 19:55

Over mijn eerste bestelling was ik niet tevreden, maar ik heb tussen kerst en oudjaar chaps besteld.. en ze waren binnen 10 dagen binnen, dus dat vind ik dan weer wel TOP!

Kriel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 20:01

He meiden!
Wat leuk om dit te lezen

Ondanks de enorme drukte proberen wij inderdaad alle tijd te nemen voor de mensen die het leuk vinden ons te bezoeken.
Uiteraard waarderen wij dat enorm!
Bovendien is het gros van onze klanten ook nog eens bere-gezellig, zo ook jullie meiden

Mayraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 20:04

Zo zie je maar weer, klantvriendelijkheid doet een hoop Levy .

squitward

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 20:05

Mayraa schreef:
Bijvoorbeeld, een paar MountainHorse Sportive rijlaarzen zijn in de winkels waar ik kom zo rond de €209,99 en bij de Piaffe maar €174,50 .

Die laarzen heb ik ook daar vandaan

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 20:06

Levy schreef:
He meiden!
Wat leuk om dit te lezen

Ondanks de enorme drukte proberen wij inderdaad alle tijd te nemen voor de mensen die het leuk vinden ons te bezoeken.
Uiteraard waarderen wij dat enorm!
Bovendien is het gros van onze klanten ook nog eens bere-gezellig, zo ook jullie meiden

goh werk jij daar ?

Wist ik niet eens haha

Kriel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 20:08

Moet je gewoon de volgende keer heel hard roepen: LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEVVVVVVVVYYYYYYYYYYYYYYY!!!

Dan kijk of ik om, of mijn hond bespringt je

Mayraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 20:09

squitward schreef:
Mayraa schreef:
Bijvoorbeeld, een paar MountainHorse Sportive rijlaarzen zijn in de winkels waar ik kom zo rond de €209,99 en bij de Piaffe maar €174,50 .

Die laarzen heb ik ook daar vandaan

En hoe bevallen ze? Vallen die laarzen groter of kleiner uit dan je standaard voetmaat ? Ik heb 40 en zou ik dan bijv. 39 moeten hebben of gewoon 40 of 41?