http://www.kwpn.nl/selectsale/2006/paarden/index.html
Ik vind het een beetje tegenvallen, heb er een aantal paarden tussenuit gepikt. Verder geen fan van longe, maar ja (heb alleen de dressuurders gedaan
)* Walzer --> San Remo x Balzflug
Stap zozo, draf heel mooi, mooi voorbeengebruik, galop niet veel balans.
* Wilco D --> Flemmingh x Metall
Stapt niet zo best, maar draf heeft veel souplesse, galop wel redelijk.
* Wedding --> Rhodium x Zirkoon
Mooi ontwikkeld paard al, staat nog iets op de kop (mag van mij iets meer front, schoft), maar heeft goede stap, mooie draf en machtige galop (heeft ie van zijn vader). Echt een superleuk paard.
* Wrigley --> Son de Niro x Rhodiamant
Meer van verwacht, springt er niet uit. Wel bloedmooie kop en mooi exterieur.
* Walther --> Rousseau x Havidoff
Lijkt erg op zijn vader, maar loopt niet zo! Wel mooie houding, maar stap is zeer matig, draf wel ok maar galop mag meer afdruk en gedragen.
* Welcome Sir --> Sir Sinclair x Fruhling
Op stand niet echt indrukwekkend maar in draf veel souplesse (net als zijn halfbroer hierboven). Galop wel ruimte maar mag wat meer gedragen. Stap overigens goed.
* Wittelsbach D --> Rhodium x Jetset-D
Wat een prachtig paard! Mooie hals, al mooi gegroeid. Stap ok, draf vooral mooie afdruk als ie op gang komt, galop mooi, maar mag wat meer gedragen. Wel mooie houding.
* Watteau --> Jazz x Houston
En weer een combi van Jazz maal Houston, mooi exterieur niet zo ielig maar juist wat zwaarder. Hij heeft niet zoveel zin om te lopen, stap is goed, draf ok, galop ook. Niet echt een shower maar wel goede basics. Leuk dier.
* Wodan --> Riverman x Troublemaker xx
Qua exterieur niet de mooiste, hoog in het kruis, wat lang in de rug, maar wat een potentie! Als deze jongen nog wat in de hoogte gaat met de schoft wordt dit een heel leuke! Goed commercieel kleurtje ook. Veel knie in de galop.
Mijn top 3
1. Wedding --> Rhodium x Zirkoon
2. Wodan --> Riverman x Troublemaker
3. Welcome Sir --> Sir Sinclair x Fruhling
Wat vinden jullie?
Hij trekt het achterbeen volledig achter de massa omhoog ipv onder de massa te brengen.
.
.