rijd hier iemand op manege leeuwenhoek in oegstgeest? ik zou het graag willen weten want ik wil graag weten of er een mogelijkheid is om daar een paar te stallen zo ja wat zijn hier de kosten van ? ik weet niet zeker of het hier goed staat..
Manege leeuwenhoek vind ik zo,n slechte manege!! Ik reed er ook er is niet eens een buitenbak!! En ze rijden er nog op pony,s van 30 zoals moran ze geven er heel slecht les heb er een half jaar op gezeten.....Maar toen was ik nog een beginner! Maar je moet zelf weten of je hem daar kan stallen volgens mij kan dat wel!
Hallo Aniekje. Ik heb vroeger bij Leeuwenhoek gereden. Ik ben er zowat opgegroeid. Leuke ponyclub, gezellige sfeer, geen poeha. En ja ze nemen ook pensionklanten aan. Geen buitenbak?? Jawel hoor die is er wel. Alleen als het heeeeel erg slecht weer is geweest loopt deze wel eens vol met (regen)water. Slecht les?? Je mag er niet met sporen rijden en je dier niet afranselen. Lijkt mij een goed begin... Het is niet een van de mooiste manege's het is er meer een gezellige bende. Kosten van de lessen zijn erg laag. En je paard kan elke zomer lekker de wei in. Trek je stoute schoen aan en ga eens kijken.
Ik bedoelde er is niet eens een binnebaK.Nou ik heb er slechte ervaringen meegemaakt Ik ging daar voor mijn eerst rijden.Ik was 9 jaar. Ik wis nog echt niks van paarden/pony,s af. Toen had ik het hoofdstel doorelkaar gehaald ,hun helemaal boos worden. En de lessen vond ik ook niet goed, maarja ieder zijn eigen mening
Vroeger (20 jaar geleden) was het een beetje een bende maar daar merken die paarden niets van zolang ze maar goed verzorgd worden en er geen onveilige situaties ontstaan. Ik kan me alleen magere paarden, een berg voederbieten en slechte lessen herinneren maar misschien is dat allemaal verbeterd.
Wel handig om je paard vlakbij gestald te hebben. Ben benieuwd naar wat jij ervan vindt, woon er nl ook vlakbij.
ja ik ga er binnenkort even langs... of ik bel er even heen.
Yael_Tdh
Geplaatst: 28-07-11 21:42
volgens mij 170 voor een pony en 190 voor een paard de stallings kosten weet iemand ook hoeduur bakgebruik is als je van buiten komt
Hoi123123
Geplaatst: 08-11-16 14:55
Ik rijd o die manege en ze worden niet snel boos en de bak gebruik is gewoon gratis
Rex_Rolfo
Geplaatst: 08-11-16 15:12
Voor wie het nog niet opgevallen was: topic is van ruim 10 jaar geleden en de één na laatste post is 5 jaar oud. Er kan veel veranderen (zowel ten goede als minder goed) in die tijd