ik heb vrijdag op indoor goes gereden en de Z1 paarden gewonnen.nu zijn er ook foto's gemaakt en ik ben benieuwd of iemand een site heeft met die foto's...
Je bedoet denk ik Indoor Zeeland Miss komt dat bij de meeste wat bekender over dan Indoor Goes Ik heb helaas geen foto's gemaakt..
de mensen zullen wel snappen wat ik bedoel...er was ook een prof fotograaf,misschien heeft iemand zijn site??
Ik denk t ook wel dat ze je snappen Tviel me zomaar even op..Ik zou niet weten hoe die fotograaf heet.. Sorry..Als ik iemand weet met foto's dan laat ik het je weten!
kijk even bij www.picturelifestyle.nl of www.paardenfoto.nl die zijn vaak wel aanwezig bij zulke evenementen.Ik heb even gekeken, maar zij waren er niet. Misschien dat je contact op kunt nemen met het secretariaat?
ik heb de site gevonden van de fotograaf....staan er verdorrie 0,0 foto's van vrijdag op....das echt balen zeg!!
wat is de site van die fotograaf?ik heb namelijk ook meegereden maar dat was op donderdag, mischien zijn daar wel foto`s van?!