Wel ben ik erg kritisch (lees: zeikerd) en wil gewoon alles goed hebben: paard goed verzorgd en goed behandeld, goed eten (niet teveel dus

Poe hee. Over het algemeen scoort mijn huidige stal ontzettend goed, maar er zijn een paar dingen.... Dat eten bijvoorbeeld. Ze krijgen teveel kuilgras, standaard biks, waar Kaminka niet zo goed op reageert, andere keuze heb je niet. Uitrijmogelijkheden zijn niet zo bijzonder: een park met mooie paden, maar vrij klein en zit vol met kleine Kl$@tebruggetjes, duinen zijn hier heel erg mul en best een flink eindje rijden.
Vroeger stond ik in Bergen en daar waren de duinen stukken beter te rijden, vooral richting Schoorl. Tja, dat blijft toch trekken....
Dus ik heb nu een stalletje gevonden waar ik vanavond ga kijken, is in Schoorl, aan de duinen (!!!!), ze hebben een nog onverlichte bak (hmmm), en niet zo heel veel weiland. Ik ben benieuwd wat ik verder aan ga treffen...
Of ik ook daadwerkelijk ga verkassen weet ik nog niet hoor, mijn paarden staan eigenlijk heel erg goed hier, en ik heb het er ook erg naar mijn zin. Eigenlijk ben ik dus gewoon een zeikerd.... }>

Maar ja, die duinen he... En als ik Kaminka echt wil gaan trainen voor de endurance moet ik zeker weten verhuizen, want dat schiet hier in Heiloo niet echt op.
Jullie horen het morgen wel!