Uiteindelijk moesten we foto's laten maken, we wisten inmiddels dat het dus aan zijn kogel moest liggen. Vol goede moed dus naar de rontgenafdeling.
Toen kwam het verlossende woord, de blessure die hij heeft kan verholpen worden met veel rust en revalidatie. Het enige waar we geen rekening mee hadden gehouden was dat er ook werd verteld dat Nappie Artrose heeft

Ze wilden Nap een nachtje houden en morgen gaan kijken of de blessure rondom de kogel zit of in het gewricht zelf. Als het allemaal meezit mag ik hem morgen ophalen en moet ik maandag terug komen om hem gerichte medicijnen (d.m.v. injecties in het gewricht) te geven. De revallidatie periode moet dan ongeveer 6 weken zijn en daarna mag ik hem wel rustig oppakken. De Artrose heeft op dit moment geen effect op hem en hij heeft er dus geen last van. Fijn is anders maar volgens de artsen daar kan hij nog een heel fijn leven hebben alleen mag ik bepaalde dingen gewoon niet meer doen. Tja dat was het lieve mensen, ik ben er echt goed ziek van en Prima trouwens ook, toch hoop ik maar het beste......