Maar omdat het een hengst was en nogal bijdehand deden we hem naar de opfok waar hij lekker kon buitenspelen met andere hengsten..Elke keer gingen we kijken of alles in orde was nou er was niks aan de hand..Na anderhalf jaar mocht ie weer terug..het was een hele lieve hengst en ik was er heel erg gehecht aan geraakt..maar het bleek dat hij best wel last had als hij aan het lopen was en op een gegeve moment wou hij niet meer staan..
Dus hadden we de faculteit gebeld en die namen hem meteen mee want het ging helemaal niet goed..
Er werden foto's gemaakt en hij moest op de faculteit blijven..na een week kwam de uitslag en die was helemaal niet goed..hij mistte een heel stuk bot van zijn voorbeen..hij is zo hard getrapt dat het bot in kleine stukjes ging rondzwemmen..dus Jalle moest 2 maanden op de faculteit blijven..
Na 2 maanden mocht hij weer naar huis maar hij mocht niet bewegen en hij moest elke dag medicijnen tegen de pijn..na een maand werden er weer foto's gemaakt en na een week zouden we weer de uitslag krijgen..maar die bleek helemaal niet goed te zijn..hij was niet vooruit gegaan en de dierenarts zei dat hij nooit mocht rijden en dat hij waarschijnlijk dood zou gaan van de pijn
Me vader die had het er ook heel moeilijk mee en ik al helemaal..en me vader besloot om Jalle aan iemand te verkopen die een paard wou zonder erop te willen rijden..en die hebben we gevonden..die man nam hem meteen mee en ik zat op school..ik heb dus helemaal geen tijd gehad om afscheid te nemen...
ik mis Jalle heel erg..en ik hoop dat alles goed met hem gaat..dit is Jalle ::
[img]C:\Documents and Settings\manon\Mijn documenten\Mijn gesprekgeschiedenis\Mijn afbeeldingen\Mijn foto's[/img]
Dit is weer jalle bij de Faculteit ::
[img]C:\Documents and Settings\manon\Mijn documenten\Mijn gesprekgeschiedenis\Mijn afbeeldingen\Mijn foto's[/img]
Groetjes manOn

nu zal ze zich al helemaal niet al te best meer voelen

En als je hem gewoon stil laat staan dan is er niks aan de hand alleen als je beweegd weet je wel...en dat van me vader slaat nergens op besef je wel wat je zegt