Een paar weken geleden vond Stef haar stoute schoenen terug in een donker kastje, trok ze aan, en belde me op. Op die beruchte zondagavond, want anders ben ik..... uiteraard bij de paarden. Resultaat: keigezellie, meteen weer twee uur aan het kleppen

Afijn, deze week heb ik nog vakantie voor ik aan m'n nieuwe baan begin ("huh, nieuwe baan? Ja, ik ben weg bij Start en ik ga voor een ander uitzendbureau werken

Dus vanmorgen vroeg langs de paardjes, en daarna richting Werkendam, back home, want ik heb daar ook een paar jaar in de regio gewoond voor ik nog verder naar het Zuiden afzakte (vandaar dat ik soms met een zachte g typ

Tja, en wat zal ik nou es verder vertellen..... Stef is in het eggie net zo'n gezellige kletskop als aan de telefoon en over de mail

Over Honey kan ik maar drie dingen zeggen:
1 =

2 =

3 =

En dan Jamey.... een stuk volwassener geworden, brutaal, en heel pienter. Als Stef Honey een kunstje wil laten doen en Jamey ziet het, dan doet Jamey het alvast, en kijkt daarna zo van "Snoepie???" Geweldig!!!
Ik heb een paar Parelligames met Jamey gedaan, en gemerkt dat het een heel fijn reagerend paardje is. Ze wijkt voor de lichtste druk, hangt niet, is soepel als een balletje elastiek..... Ik was zo blij om dat te zien.... dat Stef toch (nog) verstandig met dat jonge beestje om is gegaan, niks overhaast, en haar laat opgroeien tot een heel fijn paardje! Ben helemaal gerustgesteld (voor zover je je zorgen kunt/mag/moet maken om andermans paard)
Afijn, leuke dag gehad dus!