maak me steeds meer zorgen...bram weer ziek...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

maak me steeds meer zorgen...bram weer ziek...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-02 13:57

Bram is dus weer ziek.Vorige week zaterdag kwam met spoed de DA. Bram kreeg voor 5 dagen pijnstillers, want hij had z'n rug zwaar gekneusd, waarschijnlijk gebeten door een ander paard. Vrijdags moest ik dan terugbellen. Terug gebelt, maar de dienstdoende arts van zaterdag was er niet. (ik heb een kliniek als DA, dus wisselende artsen) Vrijdag kreeg bram voor het laatst de pijnstillers en zaterdag ben ik weer geweest. Even los gezet in de bak en hij ging door het lint, draaien met zijn hoofd en hij viel bijna om, scheelde maar een cm. Net weer de DA gebelt en uitgelegt wat er aan de hand was. De DA maakte zich ongerust en vanmiddag komt hij weer langs, want hij vertrouwd het niet. Ik hoop dat hij er iets aan kan doen.Gisteren was bram zo chagerijnig, echt niet normaal! Overal in willen bijten en steeds zijn oren in z'n nek...ik hou jullie op de hoogte...

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 14:02

Balen zeg...maar ik heb niet het hele verhaal gevolgd, is hij vaker ziek geweest? Ik hoop dat de DA hem er vanaf kan helpen...succes!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-02 14:06

hij heeft 2 maanden stil gestaan vanwege een zenuwbaanbeknelling die ervoor zorgte dat de seintjes niet naar z'n hersenen werden doorgevoerd, waardoor hij wankelde als hij liep. Nu heeft hij dit dus weer!

Olly

Berichten: 109
Geregistreerd: 29-07-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 15:59

Oh wat erg, nu dit weer. Hoop dat je snel meer weet.
Heel veel sterkte.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 19:54

jeetje wat balen zeg....
Arme Bram.

Geef hem maar een knuffel van me ik za voor jullie duimen!

xx melis