In principe had Luzzo het allemaal heel snel door. Na vijf minuutjes gek doen, liep hij nette rondjes in stap en draf. Terugkomen van draf naar stap snapte hij natuurlijk nog niet.
Op een gegeven moment zetten Babet en de shetjes het op een drafje in de weide naast de bak, en Luzzo had natuurlijk zoiets van "Wat?? Ik wil ook meedoen maar ik zit hier aan zo'n idioete lijn vast!!!!" Dus...... hij maakt een gekke bokkesprong en gaat ervandoor, ik klap tegen de grond

Gelukkig kon ik Luzzo heel snel weer pakken, we hebben nog een paar minuutjes gelongeerd, en we hebben hem daarna weer bij zijn vriendjes gezet.
We zijn van plan om dit op een speelse wijze elke week te doen. Het serieuzere werk (hoofdstel met bit etc) komt later wel weer.
Vanavond zou ik eigenlijk les hebben met Babet, maar dat gaat dus niet omdat ze ietsje mank is. Nu heb ik met de manege afgesproken dat ik een keertje op een manege paard meerijd, ben onwijs benieuwd hoe dat gaat. Ik rijd nou alweer ruim een jaar met Babet, dus een ander paard zal heel vreemd zijn. Helemaal zo'n rustig, mak, niet gek te krijgen manegepaard.
Verslag volgt snel!!!
Groetjes, Marieke