uh huh, die keuze is zeker goed geweest:)
(alleen had ik dr dus gratis gekregen, dat maakt de keuze ook wat makkelijker he?)
ik had nog wat vragen aan Nancy gesteld(zwart), en wat vragen van haar beantwoord.. hier heeft ze ook al antwoord op gegeven(blauw), (dat is erg snel!)
Hoi Nancy,
Echt ongelovelijk zeg! Super veel maal dank!
Je steld mij in je reading ook een paar vragen, misschien dat je het leuk vindt als ik die ook beantwoord, zodat jij ook iets meer duidelijkheid krijgt:
Je vraagt of Pepper, als ik haar niet gekocht zou hebben, ingeslapen zou worden? Dit is inderdaad waar, ze zou Of naar de handelaar gaan Of naar de slager. De dierenarts die kwam kijken toen pepper op een dag in het attractiepark in elkaar zakte stelde de diagnose dat pepper hooguit nog 3 weken te leven had. ondertussen zijn we bijna 3 jaar verder.
De vragen die jij steld over haar veulentijd, daar weet ik niets vanaf. Ik ken haar alleen als Pepper van het attractiepark en verder weet ik niets over haar verleden. Heb wel een oude eigenaresse kunnen traceren maar die wilde niets kwijt. (?)En daarbij stopt mijn poging tot het vinden van Pepper's fokker/verleden.
Pepper heeft inderdaad een raar loopje met haar achterbenen, heel kort, stijfjes> weinig beweging in de sprong, maar extra in de kogel.
Ze heeft geen uitval met haar benen, en zakt er ook niet doorgeen, wel struikeld ze vaak over dingetjes, en dat van de slijtage klopt, ze heeft namelijk spat.
Wel grappig, ik dacht dat pepper inderdaad erg moeilijk was toen ze wat jonger was (ik had al moeite met haar toen ik haar net leerde kennen, en toen was ze al redelijk op leeftijd.)Maar dat ze wel eens een mens geschopt had? Ik weet wel dat ze nooit andere paarden durft te trappen, laat staan dat ze mij ooit getrapt heeft of stalgenoten. Misschien is ze van die ene keer die jij aangeeft erg geschokken? Ik krijg door dat ze boos was op die persoon....en dat ze daarom heeft getrapt.
Omdat ze spat heeft en dus wat ouder is, is ze met pensioen, we wandelen zoveel mogelijk om toch maar iets te doen te hebben, en haar spat een beetje gesmeerd te houden.
Ze heeft inderdaad erg veel rondjes gelopen, in het pretpark, soms wel van 10 uur s ochtends tot 6 uur s avonds, non-stop. Pepper was altijd erg voorwaarts dus dacht men dat ze toch energie genoeg had, dus werd zij nooit op rust gezet. Ze heeft altijd braaf haar werk gedaan, maar soms hoopte ik dat ze zou gaan stijgeren oid, zodat ik haar mee kon nemen omdat ze ongeschikt zou zijn voor het attractiepark. Jammer genoeg deed ze dat nooit.
Volgens mij waren dit je vragen in je reading. Nogmaals ontzettend bedankt!
Op de vraag of ik nog vragen heb: ik zou nog graag willen weten of ze vindt dat ik haar GENOEG aandacht geef? zeker weten, ze is je ook erg dankbaar daarvoor, ze heeft het ook echt nodig, die aandacht... en of ze blij is met de plek waar zij haar stalletje nu heeft, kan niet beter, zegt ze, zo goed heeft ze het nog nooit gehad en of ze de paarden waarmee ze in de wei staat aardig vindt? Er is 1 paard bij waar ze het niet zo mee kan vinden, is dat een wat kleiner paard misschien, daar is ze erg bang voor, de andere twee vind ze wel aardig.
nu zijn dus alle vragen volledig voor mij beantwoord, en weet ik dus een stuk meer van pepper's kant.
Vandaag deed ze trouwens anders dan anders, ze was wat rustiger, wilde de heletijd met me knuffelen..(borstels uit mn hand pakken, mn hand likken en met dr lipje op en neer over mn hand en jas..)
Ik heb het vreemde gevoel dat we nu eindelijk tegenelkaar hebben kunnen zeggen hoeveel we van elkaar houden, en dat dat nu eindelijk ook duidelijk is gemaakt naar elkaar toe. Geeft wel een prettig gevoel.