Ik ben hier "nieuw", dus ik vind het wel leuk om mijzelf eventjes netjes voor te stellen !!

Mijn naam is Marieke, ik ben 22 jaar en kom uit Arnhem. Daar woon ik samen met mijn vriendje Martijn. Ik werk in Utrecht, dus iedere dag met de auto in de file...... ach ja.....'t is niet anders hè!
Ik rijd paard vanaf mijn zevende. Ben begonnen bij Manege Vollaard in Arnhem, dit heet nu Manege de Waterberg. Heel wat jaartjes heb ik daar versleten. Vanaf mijn vijftiende rijd ik op paarden van anderen. De laatste jaren heb ik me vooral bezig gehouden met het zadelmak maken en inrijden van jonge paardjes. Nu ben ik alweer een jaartje bezig met Babet, een lieve maar zéér pittige merrie van zeven jaar. Haar eigenaar rijdt met haar voor de kar (sporadisch) en ik mag haar onder het zadel rijden wanneer ik wil. Geweldig, toch??
Tevens ben ik bezig met de voorbereiding voor het aanschaffen van een eigen paardje. De bedoeling is dat ik over een jaartje ongeveer een paard koop. Nu ben ik vooral veel aan het lezen over de verschillende rassen en hun eigenschappen, om te kijken welk type paard het beste bij mij past.
Nou, ik ben een enorme kletskous (voor zover dat kan via internet) dus jullie zullen nog veel van me lezen!
Groetjes, Marieke