Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sylv_n_ schreef:misschien zijn er wel mensen die het weten hier op bokt maar komen ze niet bij manegepraat wegens een eigen paard dat gebeurt best wel vaak
Jorie schreef:Jeroentje heeft nog een tijd op HC Rottemeren gestaan. Hij is van Ramon en Kim en die hebben hem nog steeds. Hij staat ergens op het land pensioen te vieren.
Jessica staat bij een goede vriendin van mij en die staat ook lekker buiten met een shet van haar pensioen te genieten. Zaten zelf papieren bij haar, ze is nu iets van 24 jaar. Krijgt een grijs koppie maar is verder nog super fris en fruitig.
Van de paarden weet ik ook wel het een en ander maar die ken jij niet denk ik.
RakkerTwanko schreef:HeY Allemaal,
Ik heb 3 jaar gereden bij manege HCHillegersberg, in Rotterdam. Totdat deze failliet ging. Weet iemand waar een aantal van de pony's zijn gebleven? Het gaat om deze dieren:
Rambo; zwarte ondeugende shet
Surprise/Suppy; schimmel
Jeroen; zwarte welsch
Obelix; Fjord
Amanda; bruine pony
Nico; schimmel arabier, 1 van z'n benen was dikker dan de anderen
Gabber; New Forest pony, beet welleens op stal
Sandigo
Speedy
Brandy
Dexter
Weet iemand waar ze gebleven zijn?
Groetjes,
Marissa

Rohol schreef:Geef niet hoor. Wie was jouw lieveling paardje????

Mocca schreef:Ik lees net mijn pb'tjes na en Amo stond inderdaad op Hillegersberg...toen nog als Barney.
Ik zou het graag willen weten als mensen hem nog van toen kennen, hoe hij was en misschien een foto?
Foto's van hoe hij nu is heb ik genoeg voor geïnteresseerden.