Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik vind dat altijd grappig om te zien
\
! Vlug geprobeerd paard te kalmeren want ja, die zal ook wel gedacht hebben, wat is dit nu weer
Vreemde ruiter en dan ook nog dit!
ik heb dat ook een paar weken geleden gehad. Ik mocht op Jordi rijden, een pony die toen net een paar dagen op stal stond bij ons en er was nog niet mee gegalopeert, en het meisje ging toen voor de 2e x aan de longeerlijn rijden. Okay, toen mocht ik dus. Ik ga erop zitten hij was best braaf maar een beetje snel. Okay, toen draven, was hij ook best braaf maar ook snel. Toen galop.. okay 1 rondje gegalopeert voel ik ineens dat zadel naar benede komen, ik was die dag al van robin afgevallen, en toen viel ik dus ook nog eens van die pony af.. ff een baaldagje dus
maar dat zadel was een kunststof zadeltje van 100.- waar ik eigenlijk te zwaar voor was ofzoiets en daarom zakte hij naar beneden want de singel zat al op zijn strakst!!!!

\ )Maar goed, er stond een dubbel en de achterste hindernis stond op 1.10 ofzo. Ik vond dat best hoog in een dubbel, dus werd ik onzeker. Maar ik denk: ach we komen er vast wel veilig overheen. Niet dus! Haha
. Nog op het laatste moment stopte ze en ik niet. Vloog met een salto met driedubbele schroef (nouja, beetje overdreven) eraf over de hindernis. Daar lag ik met mijn mond in het zand. Dat was echt super lol.
. En net op dat moment deed ze haar hoofdje naar beneden en glij ik eraf. Lag ik daar, met het hoofdstel in mijn hand. Volgens een vriendin van mij leek het net alsof ik in de handstand eraf ging. Ik liep namelijk met mijn handen mee op de grond.
Nou ja, ik spoor ook niet helemaal!!!!
was echt een grappig gezicht
ik heb wel es gehad met springen toen stond er een redelijk laag hindernisje (kromme zin
)en Spot stopte, maar was net iets te laat en toen knalde we midden in de hindernis. nog een x en weer stopte ze, maar bedacht toen' onee, dat doet zeer' en sprong alsnog, maar toen heel hoog, echt recht omhoog en half over de staander ik met 1 hand de teugels vast en was allebei me beugels kwijt maar ben blijven zitten/liggen op haar nek terwijl we heel hard de bak doorenden
. Afgelopen woensdag was een paardje dat op hol sloeg. Dat meisje dat erop zat bleef keurig zitten, hij rende ongeveer 1 rondje.Toen stond hij eindelijk stil, zij helemaal blij.Trekt ie zijn koppie naar beneden. Boenk daar lag ze .Ze kwam zelf niet meer bij van het lachen, ze gleed echt over zijn nek en dwarrelde in het zand
die toen naar het midden rende en daar stil ging staan. Daar hing ik dan, ondersteboven aan zijn nek. Vriendin van me is er vandaag ook nog afgveallen, moest op de wedstrijd op de manege op een vreemd paard
\ . Het paard had al 2 keer gelopen, op zijn achterbenen vooral, en bij mijn vriendin ging die ff lekker bokken en aar vloog ze...
fijn, bij een wedstrijd