Voor de mensen die het nog niet wisten dit is brendie!!!!!

Brendie is vorig jaar gedekt door onze eigen hengst. Het was gelukt en haar buik werd al dikker en al dikker en al dikker. dus ik dacht YES! Afgelopen dinsdag was ze bevallen van een heel mooi veulentje! Maar het geboortevlies zat nog om de neus van het veulentje en ze heeft het er niet afgehaalt dus het veulentje is gestikt!!!!! Ik vind het zo jammer.... Echt K*T gewoon!!!! En ik was afgelopen woensdag heen en toen wist ik dat nog niet!! en ze liep al wel de hele tijd te zoeken en te doen!! maar ze was al wel een stuk slanker!!! Nou toen dacht ik ik ga even naar de eigenaar en toen vertelde hij mij dit!!!! Ik kreeg echt tranen in mijn ogen!! Dit was echt een nachtmerrie!!!!
Nou ja... ik kan nog wel verder banketstaaf dat het zo erg is, maar ik ga verder met het volgende nieuws!!!
Dinky is ook drachtig (van dezelfde hengst). Vorig jaar heeft Dinky Droppie gekregen, maar helaas is die verkocht!! Ik denk dat het ongeveer nog 1/1,5 maand duurt!! en ik ben nu heel bang dat het weer mis gaat!!!!
Hebben jullie ook wel eens gehad dat het niet goed ging met de bevalling??????