Alle mannelijke personen op bokt die ik tegen ben gekomen zijn allemaal tussen de 12 en de 20.
Wat mij trouwens opvalt wanneer ik (buiten bokt) wel mannen leer kennen die paardrijden gebruiken ze de paarden iets te veel om bij je in de smaak te vallen.
Had ook contact met een man die paarden had... ik zocht een bijrijdpaard en ik moest hem maar bellen om een afspraak te maken om een keer te komen rijden. Zo gauw ik belde had hij het ineens helemaal niet meer over paarden maar over 'wanneer we gingen stappen'... Ik haakte toen af en wanneer hij dat merkte 'gooide' hij de paarden weer in het gesprek

Ook grappig dat de mannen met paarden die ik tegen kom een bepaald type man zijn... het type wat in hun vrije tijd er nog bijloopt alsof ie net de stal heeft uitgemest. Vrijwel nooit eens een keer gezellig uitgaat naar een discotheek maar enkel naar een bruin cafe waar ze 'gouwe ouwe' draaien om daar zoveel mogelijk bier weg te werken
Zijn er geen leuke, spontane en vooral moderne paardenmannetjes

moet hij ook een prins zijn en op een wit paard rijden?
maar ja om nou te zeggen dat die er zo flamorant uit zien nee niet zo 

Z'n leeftijf weet ik niet echt maar zo tussen de 20 en de 30 jaar.. Ik gok iets van 25 ofzo.