rectificatie!!!!!!allemaal lezen!! (Rhino in Drenthe)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mindfields

rectificatie!!!!!!allemaal lezen!! (Rhino in Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 21:32

In mijn naiviteit heb ik mij laten meeslepen door een aantal mensen die mij leugens doorgemaild hebben met de vraag of ik het wilde plaatsen. Uiteraard was ik zo naief om te geloven dat wat zij mij mailde waar was, omdat ik haar al een poosje ken en wat ze zei voor waarheid aan nam. Dit is erg dom van mij geweest want nu heb ik iemand enorme schade berokkend. Ik plaatste het in een impulsieve reactie om mogelijk paarden te redden.

Maar dit heb ik nooit gewild. Het gaat om meneer en mevrouw Benak uit Koekange. Zij hebben de botte pech dat rhino hun bedrijf getroffen heeft en doen er alles aan om hun paarden weer goed te krijgen. Jullie hebben vast allemaal het rhino topic gelezen waarin mijn post geplaatst is over hem. DIT VERHAAL IS DUS NIET WAAR!!!!!!!!!!!!!! Ik heb meneer Benak drie kwartier aan de telefoon gehad en niks van wat mij gemaild is klopt. Ik heb er enorme spijt van en hem dit ook verteld, maar inmiddels is zijn naam wel beschadigd. Morgen komt mijn naam in het dagblad van het Noorden en de meppeler courant omdat ik hem pas vanavond gesproken heb en de krant vandaag al geweest was. Dus nu is mij ook schade berokkent, puur doordat ik dacht mensen en paarden te helpen en heel erg dom in hun persoonlijke vete tegen die man ben meegesleept.

MENEER EN MEVROUW BENAK, MIJN OPRECHTE EXCUSES, DE BLOEMEN ZIJN ONDERWEG EN STERKTE MET DE PAARDEN!

Inmiddels is het bijna onder controle op stal, ze doen er alles aan, elke dag da op de stoep, vier keer per nacht uit bed om bij de paarden te kijken en deze narigheid hebben ze niet verdiend!!
Morgen komt Hart van Nederland bij ze en tv drenthe en zullen ze verslag doen van de zaak.

Ik hoop dat ik hiermee nog iets goed kan maken, maar ik besef heel goed wat voor ellende er door mijn post ontstaan is. En dit is nooit mijn bedoeling geweest.
Laatst bijgewerkt door Apple op 19-12-05 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel duidelijker gemaakt.

Mindfields

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 21:48

Hij moet wel ff bovenaan blijven staan dus bump ik m even sorry!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 21:55

Tsja heb het verhaal niet gevolgd eigenlijk, vind het erg geod dat je verhaal hier toch nog even doet..

Mindfields

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 21:57

Luckey schreef:
Tsja heb het verhaal niet gevolgd eigenlijk, vind het erg geod dat je verhaal hier toch nog even doet..

Dank je! Ik wil het gewoon voor zover mogelijk goedmaken tegenover meneer Benak want dit is echt te erg. Wel weer veel van geleerd, neem nooit zomaar iets aan van iemand, zelfs al ken je diegene....

Mindfields

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 22:14

Sorry nog een bump....

Sily

Re: rectificatie!!!!!!allemaal lezen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 22:20

Heb ook het hele verhaal niet gelezen (gelukkig maar dus) maar kan me voorstellen dat als je iemand zijn naam zo beschadigd dat je je idd zwaar verklooit voelt.

Succes ermee en goede leer voor de volgende keer: Er zijn er echt maar weinig te vertrouwen.

Denica

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 22:22

Knap hoor dat je zo je excuses aan kunt bieden. Veel mensen vinden het moeilijk om aan hun fouten toe te geven.
Zoals Sily al zei heb je er idd gelukkig wat van geleerd, het nadeel is altijd als je het van iemand hoort, dat het haast nooit voor 100% waar is.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 22:25

Ik heb je verhaal wel gelezen en ik snap jou wel! Maar ja als je het niet zeker weet heb je wel een probleem! Ik vindt het erg netjes en moedig dat je hier op bokt zet dat je het fout had!

Mindfields

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 22:44

Dank jullie wel voor jullie reacties!

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 23:01

Ik had het topic idd gelezen. Wat ontzettend moedig om hier openlijk je excuus aan te bieden! Petje af hiervoor!!!!! Wat ik alleen niet goed begrijp, wat komt er morgen nou in de krant te staan?

teddybe4r

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 23:05

Goed dat je hier zo oprecht je excuus aan durft te bieden.

Maar eigenlijk is degene die je deze info doorgaf ook schuldig aan dit feit.

Het is natuurlijk vreselijk wat deze mensen doormaken en dat wens ik niemand toe.

Sterkte allemaal die in het hiermee te maken hebben

Bojangles

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 23:15

Dit is echt allemaal uit de hand gelopen.......

Ik bleef ook continu herhalen in het Rhinotopic dat men geen namen moest noemen, dit mocht ook niet volgens de regels, en zowiezo kan je dat níet maken. Maar goed, dat is nu wel duidelijk geloof ik, en hopelijk heeft iedereen hier wat van geleerd!

Respect voor je dat je je excuses hier aanbiedt Al vind ik het wel gemeen dat anderen jouw deze informatie hebben doorgespeeld. En op al dit zat jij ook zeker niet te wachten, terwijl je eigenlijk alleen maar andere mensen & paarden wou helpen.

Ik hoop dat het daar op stal allemaal zo snel mogelijk over is, en dat de paarden gauw weer allemaal gezond zijn!

teddybe4r

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 23:17

Ik zou het aan mijn vriend laten lezen, maar waar is t topic gebleven?????????

Mindfields

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 23:20

Ik heb ze een enorme bos bloemen gestuurd met een kaartje erbij met nogmaals mijn excuses die morgen aankomt en degene die dit mij heeft gemaild heb ik ook even aangesproken. Gezegd dat ik haar al een poosje ken en voor waarheid aanneem wat ze tegen mij zegt en dat ze mij dit niet had moeten sturen. Die zal nu wel pissed zijn maar dankzij haar mailtje heb ik mezelf enorm in de nesten gewerkt....

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 23:23

Dat is ook het linke ervan, het via een ander horen. Dat blijkt nu wel weer, wat voor rijke fantasie sommige mensen hebben

Sando

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 23:31

ik ken ook je verhaal niet, maar begrijp dat het helemaal uit de hand is gelopen. Excuses zijn op zijn plaats , en respect dat je er zoveel aan doet om het recht te trekken. Succes ermee !

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 23:31

teddybe4r schreef:
Ik zou het aan mijn vriend laten lezen, maar waar is t topic gebleven?????????

dat topic is verwijderd.

Anoniem

Re: rectificatie!!!!!!allemaal lezen!! (Rhino in Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 23:57

Dat is dan eigenlijk toch wel een nadeel van internet en horen van... Maar super dat je je excuses aanbiedt!

kimmie305

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 00:14

hay mindfields

ja dat is heel goed van je om je excuses aan te bieden.
dus geloof nooit wat een ander zegt zelfs al is het een goede vriend.
ik heb een bp gestuurd dus lees maar effe.
het is gewoon verschrikkelijk wat er gebeurt is die man kon er ook niets aan doen dat zijn paarden ziek zijn geworden hij vraagt er ook niet om dat zijn paarden ziek zijn en zelfs dat er 1 overleden is . maar het word altijd zo erg gemaakt en waar het uiteindelijk om gaat
hebben ze het niet eens meer over
ze maken van een mug een olifant en lopen anderen op een forum wat leuk moet zijn, zwart te maken.
hopen dat het allemaal weer goed komt.

heel veel sterkte en de mensen die rhino op stal hebben ook heel veel sterkte.

groetjes kimmie

mschuring

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 00:32

hay Mindfields

ik ben het helemaal met summertje eens!!!!!!!!
ja het is verschrikkelijk en dan vertrouw je zòn iemand he denk je ze goed te kennen.
ik hoop dat het allemaal weer goed gaat komen.

ik hoor ook iedere keer verschillende verhalen.
maar ik vertel dit niet ik weet niet wat hier van waar is dus vandaar.

en de mensen waar rhino op stal heerst heel veel sterkte ermee niemand zit hier op te wachten.

en dat iedereen een goed en een gezond 2006 zullen hebben

groeten marjan

oneerlijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 07:45

hallo, en nu maar hopen dat iedereen dit ook leest, anders schiet benak er nog weinig mee op. het vorige topic is door iedereen gelezen geloof ik, mede doordat veel mensen er naar verwezen werden, doe dit dan ook met deze topic.

RJS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 10:01

Ook ik vind het heel moedig van je en ik hoop inderdaad dat zoveel mogelijk mensen dit lezen, want ik heb idd het vorige topic ook gelezen

Marigold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 10:08

ik vind het goed dat je een rectificatie plaatst,
maar idd mensen hebben nu wel de accosiatie tussen de naam Benak, en naja allerlei negatiefs.
tenminste, dat is mogelijk.

maar ja aan de andere kant hoe betrouwbaar is info dat je via internet leest he.
weet niet hoe serieus mensen het nemen he.
(dus het negatieve verhaal van toen, ik had het wel gezien en dacht ummm, nou nou..)
(ken Benak niet hoor maar gewoon had het gelezen)

maar super goed van je dat je er alles aan doet om het recht te zettetn dat vind ik een sterkte actie!!
(en voel je er niet té rot door hoor het kan iedereen gebeuren )

Jacimatho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 10:10

moedig dat je excuses maakt, en inderdaad een heel harde leerschool.
Ik hoop voor de betrokken familie dat de schade meevalt.
Degene die de info de wereld in heeft geholpem mag best wel even stevig worden aangepakt. Zo zie je maar dat roddels iemand echt kunnen breken.

Heel veel succes met het puinruimen!!!

Tinuss

Re: rectificatie!!!!!!allemaal lezen!! (Rhino in Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 10:12

Ik vind het ook heel kanp van je dat je zo op bokt je excuses maakt