Maandag ging het zo bagger, ze liep op stront

Ze wil zelf ook neit meer, ik moet nu constant mijn been en zweep erbij houden, ze wil alleen maar wijken en stappen

maar maandag hoefde ik maar even te hard mijn been aan te leggen of ze ging opzij, heel netjes btw, ik moest het natuurlijk even uitproberen en ze ging echt heel mooi constant opzij

Maargoed, ik pak nu Mathilde een tijdje op, ik kreeg ook weer een aanbod om Mathilde en Jeltje (en Irene) weer te rijden, dat heb ik aangenomen.... Mathilde pak ik maandag op en begin ik rustig aan (hangt van thilde af

Met Mathilde valt er eigenlijks niks dressuurmatigs te beginnen maargoed, die is 15 jaar en heeft er geen puf in om iets te leren (ben daarom met dr gestopt omdat ik een paardje zocht waarmee ik uiteindelijk wedstrijden kon rijden), springen vind ze wel supertof, dus dat gaan we wel doen als dr conditie weer een beetje bij is

Met Bonanza ga ik btw wel af en toe nog een buitenritje maken, vind zij leuk, ik vind het leuk en wat beweging nog is ook neit verkeerd, verder gaat Anja dr nog 2 á 3x per week longeren....
Groetjes Maaike