Eerst heb ik met Milena wat verschillende dingetjes met haar doorgenomen; de join-up en follow-up (Roberts), de Parelligames en gepraat over T-touch. En toen was het showtime voor Ineke; met Milena in de roundpenn! Milena vond het maar raar, dat vreemde mens in het midden, die moest eigenlijk vooral eerst maar eens besnuffeld worden. Maar toen Ineke zich dominant op begon te stellen door Milena's plaats in te nemen, kreeg die gele dondersteen door dat dit niet zomaar iemand was waar ze de draak mee kon steken

Ineke kwam zonder al te veel moeite tot een goede join-up en follow-up met een voor haar wildvreemd paard. Lieve meid als ze is, vond ze dat vooral knap van het paard

Ineke mist door haar eigen lichaamshouding een stukje dominantie in haar uitstraling, maar op een of andere manier straalt ze een vertrouwen uit waar dieren heel goed op reageren. Zelfs Leonardo vond haar meteen lief.
Daarna heeft ze nog wat grondoefeningen met Mileen gedaan, die ze op Levi ook rustig aan toe kan gaan passen.
Toen werd het langzaamaan etenstijd, en arme Dick had de hele dag gewerkt, dus de dames zijn maar naar huis gegaan om wat te knagen te maken. Ineke werd door mij lekker op de bank geplant met een glas cola en een boek over verschillende stijlen van NH ("Het paard als partner"), maar niet voor ik me enorm verbaasd heb over een van onze kattenkinderen. Grover is nl. als jong katje mishandeld, en daardoor doodsbang voor vreemde mensen. Maar tot mijn stomme verbazing kroop ze niet meteen weg toen Ineke binnenkwam, maar ging ze op een meter of vier afstand eerst eens zitten kijken. En ineens stond ze op, staartje in de lucht, en ze liep zomaar op Ineke af, die haar aan mocht raken en zelfs een kopje kreeg! Uniek!!!!
Afijn, toen Ineke lekker zat te lezen (en fantaseren over hoe geweldig Levi het gaat doen

Na het eten zijn we weer naar stal gegaan, Leonardo en Milena lekker gepoetst en opgezadeld. Dick heeft Ineke wat beginseltjes van het westernrijden uitgelegd, en Milena en ik hebben wat oefeningetjes laten zien. En toen was het natuurlijk voor Ineke tijd om te rijden!
Leonardo is toch ineens wel heel erg groot als je d'r naast staat (zeker met een westernzadel erop, dat scheelt meteen weer) en ook toen Ineke erop zat, vond ze Leo toch wel erg groot. Hij is dan ook een slordige 24 centimeter groter dan haar geliefde Bassie

Ze vond die kamelendraf (

Afijn, rond een uurtje of half tien hebben we Ineke weer op het station afgezet; die heeft vast lekker geslapen na zo'n dagje hollen en draven.
Ineke, we vonden het hartstikke gezellig. Ik hoop dat je er wat aan gehad hebt voor je paardje (zo niet, brul maar, dan komen we wel een keertje jouw kant op om je te helpen). Als je nog eens in de buurt bent, kom dan gerust nog eens langs!