In de tussentijd had ik mijn paarden toevertrouwd aan een vriendin, die ze vrijdag, zaterdag, en zondag zou doen. Maar het tegendeel was helaas waar....ik kwam terug, ik liep eerst naar de bak, toen de stalhouder naar me toe kwam. "Nou Manon, je hebt het niet goed geregeld hoe de paarden zijn gedaan", zei hij

Zaterdags zou er volgens haar iets tussen zijn gekomen, waardoor ze ook niet kon komen....paarden zijn er weer niet uitgeweest

Zondags...volgens haar moest ze e paarden weer naar binnen zetten omdat de stalhouder wou longeren...ze zou het pad op en neer gestapt zijn. Volgens de stalhouder weer hele andere verhalen, dat ze er maar heel eventjes uitgeweest zouden zijn

Owja de stallen heeft ze ook niet gedaan, want dat had ik niet gevraagd....zucht, da hoort er toch bij, of ben ik nou gek? Iig, toen ik terug kwam, stond Indy bijna helemaal zonder iets in de stal, en wat er in lag, was zeiknat...Sefje had 30 cm stront iun de stal liggen, en over de stal van Homero maar helemaal niet te spreken....

Wie moet ik nu geloven? Ik baal er echt van, maar diegene in kwestie begrijpt niet dt ik kwaad ben??