hij was zo braaf. hij vond het helemaal geweldig. al die ponietjes om hem heen ( ik reed met de pony's mee omdat luuk moeilijk te laden is in de trailer en op de manege waar hij staat de pony's les krijgen. de paarden lessen ergens anders vandaar bij de pony's ) ik voelde me wel heel groot zo tussen al die pony's.
luuk liep lekker nageeflijk en was goed voorwaarts voor het eerst. normaal is die niet vooruit te krijgen. heb maar een half uurtje met hem gereden want toen begon de rest te galopperen en dan wordt luuk een beetje gek als iedereen om hem heen begint te galoperen.
maar hij was dus heel braaf en mijn vertrouwen in hem is alweer een stukje gegroeid

als het goed is krijg ik binnenkort ook priveles met hem. das helemaal beter dus. hopen dat ik hem dan helemaal durf aan te pakken hij neemt em nogal in het ooitje. mijn instructeur kon gelijk zien dat hij me iets geflikt heeft terwijl hij geeneens wist dat ik eraf gevallen was. zo gespannen zat ik erop in het begin van de les. toen hij eenmaal braaf was en ik merkte dat heb ik lekker gereden en zodra die niet reageerde pats met de zweep

dus ik heb er nog goede hoop in dat het helemaal goed gaat komen.