los springen terwijl de bak gesproeid werd...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

los springen terwijl de bak gesproeid werd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-02 20:08

nou, zoals de titel al zegt heb ik dus weer los gesprongen(nou ik...haha)
dit keer stond er een sproeier in de bak(je kunt wel raden hoe ik eruit zag toen we klaar waren, helemaal doorweekt)
we dachten, laten we ze eens losgooien voor de grap(bij de sproeier dus)en eens kijken wat ze doen.
de sproeier sproeid zeg maar de helft van de bak, dus die 2 blijven gewoon op de andere helft staan...lekker handig...
na een tijdje hadden we er genoeg van en gingen we ze maar even opjagen, ze vonden het eigenlijk wel heel erg leuk om door de straal heen te rennen, haha.
toen besloten we om maar weer eens wat hindernissen neer te zetten. we hadden op de ene lange zijde een kruisje(ontiegelijk laag)en op de andere lange zijde een stijltje(best wel hoog).
in het begin wilden ze natuurlijk weer niet, is altijd zo, maar toen ze eenmaal de smaak te pakken hadden hadden ze echt de grootste lol.
leroy ging echt rondjes rennen en steeds maar weer springen, toen had hij er genoeg van en ging hij even uitrusten, toen namen wij hayley maar even onderhanden.
hayley is iets moeilijker met vrijspringen, dus ik moest de hele tijd onder de sproeier door en door de plas(er zat een gat in de slang naar de sproeier toe..heeel handig..)dus ik zat helemaal onder de modder. net als leroy zijn benen... Schijnheilig hij maakte er namelijk een "leuk" spelletje van om door de plas te reacen..dus hij zat helemaal onder de modder. maar ja, hij heeft zijn lol weer gehad en morgen als de modder is opgedroogd gaat het er vast wel weer af...(hoop ik..)
het was echt zo grappig om te zien hoe leroy uit zich zelf steeds ging springen, hij vond het echt leuk.
en hayley die steeds heeel sniggie ineens om ging draaien...
kortom, wij hebben onze lol gehad en de pony's nog veeel meer, dus een geslaagde dag

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 21:46

Hoi Pluutje
Hoe bevalt leroy?

gr wendy

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-02 20:03

goed hoor, zoals je gelezen hebt hebben we erg veel lol samen, haha.

hij is echt helemaal gek op vrij springen, dan gaat ie als een gek rondjes rennen..gekke pony.

hij is echt zo schattig, ik "longeer" hem gewoon zonder longeerlijn, in een gewone bak, dan blijft echt heel braaf op de volte om me heen en hij reageerd heel goed op mijn stem.

met rijden gaat het ook heel goed, we gaan lekker naar buiten, maar natuurlijk ook lekker dressuren.

kortom: ik ben heel erg happy Haha!