Iedereen wil verzorgpony's :O:O:O

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

MevrouwtJ

Iedereen wil verzorgpony's :O:O:O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 19:26

Ik vind het zo raar iedereen is op zoek naar verzorgpony's je zou toch denken dat er op een gegeve moment geneen meer is :P ?
Vinden jullie dat ook ik vind het zo raar oke, Ik zal er ook best wel een willen hebben maar ik ga me niet over tentoonstellen vanne, '' Ja ik zoek een verzorgpony ik ben een heel lief meisje van 12 jaar '' enz. enz. Brr,, Straks is het sown enge pedo die reageerd weet je wel en dan kan je bij hem thuis komen je moeder hoeft niet persee mee enz. Je zou het doen heb je toch mooi met sown pedo die niet eens een paard heeft ! Maarja, wat vinden jullie er nou van ?

Mango_

Re: Iedereen wil verzorgpony's :O:O:O

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:28

Mijn moeder zou mij toch niet alleen laten als het via internet is

MevrouwtJ

Re: Mij ook niet maar oke :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 19:30

Mij ook niet hoor ,, Maar oke stel je voor je doet het terwijl je moeder niet mee gaat brr,,

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:30

hmm.. lijkt me niet dat er meteen een pedo op reageerd, en als je een pony wilt verzorgen, dan lijkt het mij dat je wel eerst iemand meeneemt, dat je van tevoren foto's vraagt en dat je niet meteen bij diegene naar binnen gaat

amber_steph

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:32

net als megamutsj, mij lijkt het ook dat als je een verzorgpony neem, da je dan iemand meeneemt, en da je van tevoren vraag voor fotows en ook niet zomaar mee naar binne gaat.
dat lijkt mij dan ook

Murkje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:34

heey

nee ik zou het eigelijk ook nooit doen

wat ik heb is dat iemand bij mijn stal weg...9de eigenaar van stal)
heeft mij gevraagd of ik een pony wou verzorgen omdat de
pony is van iemand van ongeveer 5 en die moet wel een pony hebbe die goed rustig is

maar ik ga er dan verder eigelijk ook zelf niet naar opsoek
want ik heb zelf ook paarden..maar meestal zijn het van die penny meisjes die van die verhalen op het internet zetten van: ik ben 12
jaar oud en heb verschillende ponys bereden en ben super lief voor
de ponys

en dat soort dingen

MevrouwtJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 19:34

Tja,, Hij kan zomaar foto's geven van andere paarden. Zat paardenplaatjes.. Ik had het laats ik moest gelijk iemand bellen. Daar voor het was een lief klein shetje. Maar ik vertrouwde het niet dus heb ik niet gebeld

MevrouwtJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 19:35

Ja idd.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:40

en hoezo wou je dat shetje niet?

CKdamour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:41

Ik ben 23 en wil een bijrijdpaard.. aanegzien mijn leeftijd hoeft mijn ma zowiezo niet mee

Wat betreft de rest... tja.. zovaak met mensen van internet afgesproken en dat waren ook geen pedo's. Idioten pik ik er altijd meteen uit

MevrouwtJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 19:43

Oke ja jij bent al 23 Ik ben pas 12 :P ,, Haha..

maaike93

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:46

zo raar is het toch ook weer niet..?
veel mensen kopen een paard maar hebben niet altijd tijd, en zoeken dus een verzorg(S)ter.

dat van bij een vreemde binnenstappen...mijn moeder zou denk ik wel meegaan haha...

MevrouwtJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 19:52

Ja ik vind het ook niet raar maar ik zou nooit alleen gaan ,, Ik heb het 1 x gedaan, bij sown vrouw ging me moeder mee, het was een supah lief welshje, Maar ik mocht niet meer van me moeder omdat die vrouw altijd ander half uur te laat kwam of niet. Dus dat was wel k*T of ze zou terug bellen of ik die dag kon verzorgen belde ze niet weet je wel .. En hget was sown schattig C welshje

Mariiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 20:04

ik heb het wel gewoon via internet gedaan en die vrouw zei dat er nog een meisje uit drachten was en met dat meisje heb ik via msn afgesproken wanneer we er heen gingen enzo... ik kende die allebei helemaal niet

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 20:46

Ik hoef me daar geen zorgen meer over te maken met 2 eigen paarden + de 2 paarden v/d buren Geen vreemde/enge mannen of iets dergelijks ( nou ja nou is mijn paard wel vreemd haha maar dat tellen we maar even niet mee ) maar verder vind ik het vrij onvrandwoordelijk om zomaar met mensen af te spreken die je niet eens kent hoor

lovelygirly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 20:57

ik & een vriendin hebben wel eens een briefje in de winkel opgehangen en daar is op gereageert maar die man leekt een pedo en de pony's waren aardig druk en gevaarlijk.Wij mochten daar ook niet alleen naar toe maar uiteindelijk zijn we er mee gekapt enzo..
voor de rest heb ik wel verzorgpaarden maar dan ga ik gewoon langs de huizen ( geen pedo ofso uit gekomen,alleen maar aardige mensen) of het wordt aangeboden. Dus een vriend van een vriend van de familie dus dat is wel te vertrouwen. Via internet zou ik het niet doen ik vind dat niet te vertrouwen op een 1 of andere manier...

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 21:19

Als je bijv. een verzorgpaard via marktplaats vind vraag ik altijd een foto, en anders gaat m'n moeder wel mee als het echt iets is.

xxx

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 21:32

Ik heb Sugar ook als verzorgpony gekregen via internet. Nu was mijn geluk dat ik daar vaker langs fietste en eerst wat gebabbeld heb over het internet!! En ik had haar al eens eerder gezien voor dat we echt daar gingen verzorgen dus ja!! En bij de andere is t in het dorp zelf en die man heeft altijd paarden gehad en ben er gewoon langs gegaan om te vragen!!

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 22:24

Ehm... ik ben 26 en enge mannen sla ik neer

MevrouwtJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 16:41

Haha lol .. Maarja,, ik heb het dus 1 x gedaan en dat ging g0ed En me mammie giing meeej HEhe

hrappur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 16:54

ik ben ook via internet gekomen aan een verzorg adress na een half jaar gestopt omdat ik een eigenpaard kon kopen.
internet is een pima hulp middel om aan een verzorg paard te komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 16:56

MevrouwtJ schreef:
Maarja, wat vinden jullie er nou van ?

Ik vind vooral dat je normaal moet schrijven op Bokt, en daarnaast vind ik dit ook een beetje een rare post.

monsera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 17:03

Ik vind het ook een beetje een rare post wees blij dat er mensen zijn die een verzorgpony zoeken en dat er mensen zijn die een verzorg pony aanbieden.Wij hebben via bokt een meisje voor onze pony gevonden.Dat meisje is 17 jaar en had maar 3/4 berichten op bokt dus weinig over bekent maar eerst wat gegevens uitgewisseld en toen is ze met haar moeder een keer wezen kijken en nu komt ze al weer een half jaar meestal 3 keer per week onze pony rijden.

cloaca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 19:40

mmja als ik een pony zou hebben zou ik ook wel een verzorgster willen, daar doe je een ander ook weer plezier mee, maar ik zou nooit een pennymeisje als verzorgster willen (A)

Allejandro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 19:46

Vaak kom je niet aan verzorgpony's via internet maar meer door kennissen/vrienden.

Tenminste dat is mijn ervaring