comentaar mag hoor!!!!!!!
kuzzzz odettelover
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Delphi schreef:Als ik het goed begrijp is het een manegepony? Leuk beestje!!! Maar mag ik vragen waarom hij met dit bit gereden wordt? Ik kan het niet goed zien maar volgens mij is het een pessoabit. Ik vind het nogal een pittig bit i.v.m. de hefboomwerking en helemaal voor een manegepony aangezien er vaak ruiters rijden die niet weten hoe ze om moeten gaan met zo'n bit en soms wat hard in de mond kunnen zijn. En vooral omdat er maar met 1 paar teugels gereden wordt, je hebt dus bijna continue een hefboomeffect. Als je met twee paard teugels rijd kun je als het nodig is de teugel voor de hefboomwerking erbij pakken.
odettelover schreef:er mogen niet zo veel op rijden alleen die goed kunnen rijden en niet te veel trekken. ze word met dit bit gereden omdat ze anders veel te sterk is!!!!!
(tenminste dat dacht ik altijd)wemkelover schreef:Daarop moet je haar niet aanvallen, zij kiest er toch niet voor wat voor een bit er in hangt. Dat bepalen dacht ik de eigenaren. En je weet niet eens wat voor bit het is blijkbaar ....