Toen weer verder met de les. Hij draaide meteen heel vuil om op zijn achterbenen en rende weer naar de uitgang. Toen was ik het dus zat en heb hem een grote mep op z`n reet verkocht en toen was het z`n gezeik meteen over! De laaste 15 minuten liep ie eigenlijk heel goed, super goed draven etc. Maar wat daar allemaal aan vooraf ging

Die trainer was trouwens ook 3 keer brandout. Ik heb min of meer mezelf lesgegeven. Ik moest slangevoltes rijden en iedere keer in de rechterwending smeet ie z`n schouder naar binnen. Ze zei er dus helemaal niets van. Pas toen ik er een opmerking over maakte gingen we eraan werken. Een beetje goede trainer had dit probleem al meteen aan het begin gedetecteerd en had eraan gewerkt want de rechterbuiging was dus de bron van alle problemen die dag.
Maar ja, zij heeft er geen enkele baadt bij dat ik beter ga rijden. De volgende dag zit ze weer op het vliegtuig en heeft ze d`r zakken met geld gevuld ($75, afzetters)
Argh dit is dus waarom ik graag een goede trainer wil, iemand die je echt helpt en ook er dus ook echt mee gemoeid is dat je vooruit gaat. Ik heb echt een oppepper nodig afentoe.
En dus niet van okee 3 kwartier is over, donder maar op en volgende graag en betalen bij de uitgang.
Ik weet dat dit gewoon een periode is met m`n paard en ik heb ook wel een idee hoe ik dit weer ga oplossen, maar het zou gewoon zoveel handiger zijn als je een paar goede ogen op de grond hebt. Dit is zo frustie, dat beest liep echt perfect, hij heeft vorig jaar zelfs 75% gelopen, alle awards gewonnen die er te winnen vielen en een dubbelkampioenschap. En nu? Geez, m`n rijden is brandhout. Sta je weer lekker met 2 voetjes op de grond dat je als ruiter werkelijk nog helemaal nergens bent. Gadver wat baal ik ervan.
(ik zal wat foto`s van de les, (van digi cam.), op ITP zetten. Moet eerste de scanner een schop verkopen, doet het weer eens niet).