Op het middenterrein werd een vierspan-show gegeven. De koetsier had een microfoontje en gaf uitleg wat hij aan het doen was. Ik heb helaas maar heel even kunnen kijken want we kwamen aanlopen toen het bijna afgelopen was. Maar het einde van de show wil ik jullie niet besparen
Op een gegeven moment racen die beesten in volle galop rond op het veld, de koetsier neemt afscheid van het publiek met de woorden: "Bedankt Rolde, dit was het dan, tot ziens!"
Hij zorgde er nog even voor dat hij goed de aandacht van de paarden en het publiek had, dus ik dacht, die gaat in volle galop het terrein af, maar nee, ze denderen zo in galop met 4 paarden en koets de wagen in!
Ik stond echt zo te kijken van
waar zijn ze nou
heb ik dat goed gezien
Was er nog een paar minuutjes sprakeloos van, nu nog eigenlijk
Ik neem aan dat ze dat vaker doen met die paarden want die liepen er vol vertrouwen in, maar zo groot is zo'n wagen niet, die paarden moeten in de wagen flink op de rem en dan maar duimen dat ze niet in paniek raken. En als je op de koets zit mag je ook wel uitkijken dat je je kop niet stoot want je vliegt met geweld die wagen in. Ik weet niet, het zag er wel spectaculair uit, maar zijn de meeste spectaculaire dingen niet spectaculair omdat ze eigenlijk supergevaarlijk zijn?