) hartstikke mak. Ik had al contact gehad met dat meisje en ze was echt heel aardig. Ik had dus het idee van, ik geef een jonger meisje de kans om een leuke bijrijdpony te vinden, want Jerai is braaf, hoeft niet de sterren van de hemel te rijden en ik weet zelf hoe moeilijk het is om op die leeftijd wat te vinden. Goed, het poetsen en alles ging prima, Jerai was erg lief en het meisje was helemaal weg van d'r. Ik ben er eerst zelf op gaan rijden, Jerai was hartstikke rustig. Dus ik laat dat meisje erop, ze zit nog geen 2 seconden en Jerai gaat er als een mongool vandoor, draait een beetje vreemd en het meisje lag ernaast. Ik voelde me dus best wel banketstaaf, ze zei dat ze aardig kon rijden, dat wel, maar ik had gezegd dat Jerai een hele brave pony is
dat is ze normaal ook, maar nu dus niet, ik voelde me best wel schuldig. Ook omdat ik dus moest zeggen dat ik het toch geen ideale combinatie vond. Na het vallen durfde ze er wel weer op, maar madam ging er weer vandoor zodra ik haar losliet, gelukkig bleef ze dit keer wel zitten. Nooit gedacht dat Jerai zo naar kon doen. Toen ik erop zat deed ze meteen niks meer, gek beest. Ik denk dat het gewoon niet klikte ofzo. Gelukkig had ik gezegd dat ze beslist een cap op moest, maar ik voel me toch best banketstaaf. Nouja, ik heb net dus Nikki gebeld en haar het verslag gegeven en als het goed is belt Nikki me zo voor het nr. van Debbie (XXXdebbieXXX) hier op bokt, die stuurde me gisteren nl. een pbtje dat zij Jerai wel wilde doen, maar toen had ik dus al met het meisje van vanmiddag afgesproken.

Naja...ze laat wel duidelijk merken wat ze van haar verzorgertje in spe vindt...das wel weer een pré. Maargoed, hopen dat het wat wordt met debbie, ik hoop het voor Jerai, jou, en natuurlijk voor debbie
)