Gisteravond met vlechten vond hij me al heel raar doen, hij probeerde steeds te zien wat ik nou aan het doen was...

Toen hij van de trailer kwam was hij nog wel braaf en opzadelen lukte gelukkig ook nog wel langs de weg terwijl Marieke me hielp, maar toen ik opstapte...het leek wel een bommetje. Hij was echt heel erg druk en liep behoorlijk over zijn tempo. Toen hij de bak een paar keer gezien had werd het wat minder en ik was heel benieuwd wat hij in de binnenbak zou doen

Hij was de eerste proef erg gespannen en overactief, maar verder niet kijkerig en hij liep ook gewoon langs het hindernismateriaal en het juryhok enzo

Tussen de twee proeven wat gestapt want hij was al heet genoeg, Jet was intussen ook gearriveerd alleen ik wist niet zeker of ze het was

Ik had 148 voor mijn eerste proef en 145 voor de tweede dus ik was wel tevreden! Het was zijn eerste wedstrijd en hij vond het allemaal erg vreemd en ik ben heel trots op hem dat hij niet helemaal 'doorsloeg'

Daarna is Jet nog meegeweest met op stal zetten en hebben we nog even gezellig bijgepraat

Iedereen die gekomen is om me aan te moedigen en te helpen(Jet, Flair(kim) en Marieke) heel erg bedankt! Ik vond het heel leuk dat jullie er waren!