Nou dit weer!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Nou dit weer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-02 04:54

Zoals sommigen van jullie weten heeft DC haar achterbeen bezeert. Nu kwam ik vanmiddag om een beetje met haar te wandelen en te voeren. Ik vond haar al een beetje vreemd lopen en toen ik ging stilstaan gaf ze stak ze haar voorbeen uit. Met andere woorden, " Ik heb een auwie aan mijn beentje". En ja hoor, ze liep nu kreupel op haar voorbeen. Ik ging met de bewoner praten waar mijn paardje staat en zij vertelde me dat DC was gek geworden nadat zij had sugar uitgehaald. Wij hebben een ijzeren omheining en daar was DC tegenaan aan het rennen. Vandaar dat ze nu kreupel loopt. Ik kon niet echt zwellingen zien of voelen, maar het ergerd me wel hoor. Ik weet niet waarom zij altijd van die geintjes moet uithalen. Ik weet dat ze nog jong is, maar straks kan ik helemaal niets meer met haar doen. Gelukkig zijn de bewoners begonnen met het grote weiland af te zetten. Hopelijk zal dat dan wel een beetje beter gaan.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 09:31

Da's wel balen, eerst het achtervoetje, en nu voor!

Lekker onstuimig spul die jonkies! Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 12:32

Grr...onhandig kind die DC Haha! Maargoed...op een gegeven moment zal ze toch wel aan de lijden ondervinden dat al die leuke grapjes toch niet helemaal uitpakken als gepland Lachen Maak je maar niet teveel zorgen hoor!