gr, tamara
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Suzan schreef:Waar staat jouw paard dan? Want Hoofddorp is een kwartiertje rijden van Amsterdam, dus dat lijkt me wel redelijk in de buurt.

Reddy007 schreef:btw af en toe western is toch leuk? laat haar toch! dat is net als sommige mensen AF en TOe springen.

dressuur is saaaaaaaaaaaai
) maar je kan met de ene pony voltige doen en de andere springen. en als je 5 keer in de week kan rijden dan leer je het wel snel (vindt ik)

Sonja"]
[quote="Reddy007 schreef:btw af en toe western is toch leuk? laat haar toch! dat is net als sommige mensen AF en TOe springen.
door dan
dus komt het anders over. ik ben niet boos en ik hoop niet dat we ruzie hebben, want ik wil geen ruzie. ik kan de westernzadel ook niet verkopen want die is niet van mij, dus hoe kan ik hem gebruiken??? ik wil niet dat ie in de kast wegrot
FjordenFreak"]
[quote="Anna-Jelly schreef:haha, ik wil even kwijt fjordenfreak dat er op blijven zitten als een paard er vandoor vliegt dan een apuyement (hoe je het schrijft)..
hahaha