Bij de Larixshoeve konden we onder begeleiding gezellig twee uur naar buiten. Bij aankomst stond er een lekker bakje koffie op ons te wachten, maar mijn mannetje durfde niet te drinken omdat hij dan elke keer moest plassen. Hoezo zenuwen hahaha
. Samen de paarden gepoetst en op naar buiten. Het waren hele leuke paarden, erg braaf en de groep was erg gezellig. Manlief was erg ontspannen aan het stappen, maar zijn paardje vond af en toe dat ze moest draven om weer bij de groep te komen. In het begin zagen we een rood aanlopend gezicht, maar gaandeweg kwam er ontspanning en konden we zelfs wat vaker draven. Harstikke goed! Ook moest manlief wennen aan het struikelen,......tja, da's anders dan in de bak
,.....nu moeten de knollie wennen aan buiten zelf uitkijken en de voetjes optillen.Na een enerverende belevenis kregen we nog een lekkere en gezellig lunch aangeboden met stoere muziek op de achtergrond. Ontspanningstherapie hahaha
........Het was helemaal top en erg leuk. Over twee weken willen we weer met dezelfde begeleiding naar buiten om de ervaring van wiplief uit te breiden. We houden jullie op de hoogte.
Hier wat foto's.......
Eerst lekker de paarden poetsen om ze te leren kennen.
Daarna zit je lekker snel in het bos. Wij lekker achteraan,...eerst effe wennen
Vervolgens komt wiplief naar voren,....maar nog zoekend naar zijn balans ......hihi zadel zit nog een beetje scheef...
ONTSPANNEN............ }>
Daar komen ze weer dravend aan,..........
Kijk mij dan op mijn echte dressuurwonder,....hahaha, geweldige merrie en wij maar wachten op manlief.....
Ik heb bewust het fototoestel laag gehouden,....dan lijkt het net alsof ik op een groot paard heb gezeten hihihi
Hij is al helemaal gewend en had een smile van oor tot oor. Echt leuk om iemand zo te zien genieten.
Daarna lekker met de honden in hetzelfde bos gelopen. En wip maar vertellen dat het bos er zo anders uit ziet. Tja, dan zit je niet meer op een paard........
En ik maar doorwandelen op mijn Petrielaarzen,.....ik kan jullie vertellen dat ze nu goed zijn ingelopen.
Het was een erge leuke dag en misschien brengen we jullie nog wel op een goed idee.
Ziet er leuk uit, leuke paardjes ook. En je man zit er best netjes op. Het ziet er ook niet heel gespannen uit. Ik ben jalours!