Lyca is een volbloed arabiertje, merrie, die bij ons op de manege staat (nouja de manege waar Lutke, Roos & Pieteke rijden) ik vond haar in het begin niet super, nu vind ik dr gewoonweg prachtig.
Ik was ondertussen al wat op zoek naar een paardje, toen zei ik tegen Roos dat ik ook wel een arabiertje zou willen, zij zei: Waarom koop je Lyca niet??
Ik had daar nog geen moment over nagedacht...
Ik zou haar dolgraag dus willen, ze heeft wel een paar nadeeltjes:
Ik kan haar eerst een tijd niet rijden omdat ze geestelijk nog niet helemaal in orde is zeg maar, dat moet even tot rust komen...
Het is een vrij heet ding (arabiertje he

En ze moet met spoed weg...
Vrij eenkennig
Nouja de voordelen mogen er ook wel wezen:
Ze kan super lopen
Merrie, dus an eventueel nog een veulentje fokken

Gewoonweg een prachtig beestje...
Onwijs lief!
Het is allemaal nog niet helemaal zeker, maar bijna wel zo goed als...
Ik heb een balans gemaakt met mijn inkomen en de uitgaven die ik zal krijgen, als ik daar naar zie kan het wel, ik houd dan per maand zo'n 40 Euro over, Hoefsmid heb ik er al afgetrokken, DA nog niet..
Mijn ouders willen bij noodgevallen wel er bij inschieten..
Ik heb van bonanza wel spullen; deken, hoofdstel, zadel (zal waarschijnlik wel passen), halster, peesbeschermers...
Ik blijf Bonanza ook gewoon doen, het is ook de bedoeling dat Lyca eerst bij bonanza komt te staan (heb ik mzzl, Hendrik is net aan het verbouwen en er komt een box bij) tot Roos en ik ons plekje hebben gevonden...
Als Roos ook haar paardje heeft gekocht komt Lyca naar Joure toe en Roos blijft Lyca verzorgen....
Ik hoop Lyca volgende week bij Hendrik te kunnen hebben...
A.U.B geen ouderlijke reactie's van ongevallen die kunnen gebeuren, enz..
Ik ben harstikke blij!!!!
kus Maaike