Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb ook zo'n droppert, hij trapt er elke keer weer in en is volgens de "stal"meiden een van de makkelijkste paarden met het geven van een wormenspuit

Kom ik met mijn halster (betekend wandelen of rennen in de wei of de bak) staat hij te springen voor zijn hek, komt ik met het hoofdstel kan ik 'm uit het achterste hoekje opvissen.

. bij ons op stal staat er ook eentje die zn medicijnen gewoon niet eet. voor de jacht krijgt kalmeringsmiddelen en dat moet op een appel voordat hij t eet (en dat is dan maar klein beetje) nu moest hij medicijnenen hebben (hij had een slagadderlijke bloeding gehad (leuk jacht
) en dat krijgt hij nu steeds met appelmoes in een spuit naar binnen gewerkt wel een geknoei maar hij eet t teminste
.
en weg is hij. Het ging altijd goed met slobber en voer maar sinds hij antibiotica heeft gehad kan ik het dus vergeten hij is erg kieskeurig geworden.
.
.
Op een gegeven moment klom hij achter in de stal tegen de muur op als ik hem alleen nog maar een halster op wilde doen. Het heeft heel veel tijd en een heeeleboel wortels gekost voor dat er weer uit was.
) heeft hij er echt een fobie aan over gehouden.