Het gaat echt fijn met Pommetje!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Het gaat echt fijn met Pommetje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-02 20:52

Vandaag was het zo ontzettend lekker weer, dat ik Pompidou eerst even lekker aan het werk gezet heb aan de longe (doe ik iedere dag hoor *LOL* ), maar ben er daarna dus even opgestapt! Haha!
Mag eigenlijk niet, vanwege mijn rugklachten, maar afijn ik kan t gewoon niet laten Schijnheilig
Ze was echt braaf, zocht gelijk het bit op en begon lekker te knabbelen. Ze liet zich ook goed sturen en draafde braaf aan.
Ze had wel erg de neiging te hangen en haar hoofd naar beneden te trekken Frusty , toen ben ik lekker voorwaarts gaan rijden, en haar op gaan vangen voor, en weer los etc.
Dat ging erg lekker. Lachen
Ze is echt een fijn paardje, echt zo'n zoet dametje.

Na afloop, toen ik afstapte, uitgebreid beloond, nou je moest haar eens zien glunderen! Party!! Ze was helemaal trots op d'r zelf! Lovers
En dat terwijl het de vorige keer zo ontzettend knudde ging.
Ik ben echt blij!!

Daarna (ze was vrij bezweet) even lekker over het erf gestapt in het zonnetje, nou haar dag kon niet meer stuk! Af en toe stond ze heel mooi stil en keek dan geconcentreerd over de weides heen... Kwijl Ze lijkt echt veel op haar vader dan... Lovers
Toen weer lekker met Chester op de wei. Lovers

Ik ben echt blij met haar, en ze is zo veranderd!!
Ze was eerst zo'n zenuwpeesje dat niets gewend was, niet braaf naast je kon lopen zonder je omver te walsen Koe , en niet stil kon staan. Ook kon ze niet rustig buiten staan.

Nu staat ze heel relaxt buiten de hele dag, blijft braaf stilstaan, ze loopt keurig mee, ze heeft echt rust in haar lijf gekregen.
Ook ziet ze er beter uit. Ze krijgt lekker wat spieren, begint echt meer body te krijgen.
Ze lijkt zo op haar pappie! Cool

Okey nu hou ik op met het gezwijmel!! Clown

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 20:55

mooi dat het zo goed gaat
het is ook een mooi paardje
ik ben wel nenieuwd hoe ze er ni uitziet
foto's Schijnheilig

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 21:08

Ga vooral door met dat gezwijmel!
Wat ik allemaal hier lees, ik kan me voorstellen dat je dolgelukkig bent met Pommetje hoor. Klinkt echt super... Party!!

Ik herken ook veel want Cerise is al net zo'n 'druk' geval geweest in het begin, en dat gaat nu al stukken beter.
Gaat Pompidou soms ook tijdens het rijden met zijn hoofd richting zijn voorbenen om eens lekker te schuren? Nou heerlijk...NOT. Frusty Dat heeft ze dus sinds kort die neiging, en ik ben bezig het haar af te leren.
Best moeilijk.

Heerlijk voor je dat het zo goed gaat met Pommetje, en dat hij echt rust heeft gevonden.
Zou het komen dankzij dat rustige kalme gelukkige vrouwtje dat hem telkens weer zo glunderend aankijkt? Lovers
Geniet ze! Knipoog

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 10:27

wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met jullie Lovers
pas je wel op met je rug?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 11:51

Geweldig dat het zo goed gaat zeg! ga idd maar fijn door met genieten, daar krijg je geen rugklachten van Knipoog ...
Ik wil idd ook foto's!!! Haha!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-02 15:21

Ik zal inderdaad binnenkort eens foto's maken, dat wordt wel eens tijd!! *LOL*
Ik zit nog steeds te glunderen over gister als ik m'n verhaaltje teruglees... Party!!