Het zat er natuurlijk aan te komen. Ik had alleen gehoopt dat het zo lang mogelijk uit te stellen was. Eerlijk gezegd had ik eerder gedacht aan een blessure en verkoop als recreatiepaard dan zoiets. Hij gaat nu pas over een jaar weg dan, dus kan ik nog de hele zomer van hem genieten gelukkig. Toch zit ik wel met een knoop in mn maag... voor mezelf een ander paardje vinden is het probleem niet, maar hoe gaat het met Wal? Wie gaat daar op zoek naar een bijrijder? Wie gaat hem daar rijden? Wordt er dan wel goed voor hem gezorgd? Zal ie geen heimwee krijgen?
Hij liep super vandaag. Ik baal er flink van. Kom ik eindelijk een beetje op gang qua wedtsrijden en dan dit...
De eigenaar zelf heb ik nog niet gesproken, dus zeker weten doe ik nog niks. Vorig jaar was er sprake van een verhuizing naar een andere stal met de andere jachtruiters, maar omdat dat niet te bereiken was voor mij, heeft ie besloten Wal te laten staan. Maarja, als je zelf in Friesland woont laat je je paard niet in Gelderland staan omdat je zo'n leuke bijrijder hebt

Ik moet het nog een beetje tot me door laten dringen... Vier jaar lief en leed gedeeld, iedere dag rijden en net mn eigen paard. Maarja, dat blijft het risico als ie toch niet van jou is...