daar had ik dus net zo goed niet heen kunnen gaan.
eerst deed hij wat dingen voor met een pony van de manege, ging perfect, die pony reageerde echt op wat hij deed. maar ja, wat wil je, die pony's zijn gewend dat er iemand voor naast of achter hun loopt die de pony begeleidt terwijl er een gehandycapte op rijdt. maar ok, toen had ik nog een beetje ontzag.
daarna pakte hij 1 van de pensionpaarden. niet echt de makkelijkste. ook over dit paard probeerde hij de leiding te krijgen, maar nooit dat hem dat lukte. als hij wou dat het paard vooruit ging, ging het paard stilstaan en andersom. hij mocht nog niet eens bij het paard in de buurt komen(wat wel de bedoeling was), terwijl de eigenaar er onderdoor kan lopen!!!!
er zou eigenlijk pas om 21:30 pauze zijn, maar nu mocht het paard al om 21:00 weg om pauze te gaan houden.

ja, en als je dan eenmaal toch kritisch bezig bent. hij vertelde dat je geen zwepen, sporen e.d. moet gebruiken, kan ik inkomen aangezien een paard een vlieg op zijn huid nog voelt. maar, hij gebruikt wel een stuk touw, die hij als een soort zweep gebruikt

nee, sorry echt weggegooid geld.
maar ja, ik ben wel weer een ervaring rijker!