Ik had het zaterdag weer... zo grappig... het was na de jacht en de paarden waren afgespoten en moesten op de vrachtwagen. Degene die er als laatste uitmoest moest er dus als eerste op. Maar die wilde niet. Dus ik stond toe te kijken met Waldo (die zich tussendoor te goed deed aan het lekkere gras) wat een gedoe. Bezem erbij, sloeg het paard uit. Longeerlijn, brak ie los. Rustig lukte ook niet. Na 20 minuten kwam iemand op het briljante idee om een emmer voer te pakken en toen liep ie er zo in
Daarna paard nr 2, en toen Iwaldo. Wal is altijd super braaf met de wagen opgaan, en gaat dan ook altijd als laatste via de zijlader (daar moet ie een kwartslag draaien en dat is de lastigste plek) Nou had meneer natuurlijk staan kijken naar die vervelende Max die niet wilde laden, en toen Waldo eindelijk mocht, zág ik hem gewoon denken 'wat een gezeik. Ik zal eens even voordoen hoe dat moet! Stelletje dombo's!!' Dus wat doet Wal? Die neemt me een sprong die wagen in! Echt in de galop ging ie de plank op, mij er bijna tussengeperst 
Ik moest zo lachen. Die dikke had gewoon zoiets van 'wat een gezeur. IK zal wel even laten zien hoe een goed opgevoed paard dat doet. EN nu snel naar huis!'
Geniaal. Wat een scheetje toch ook

Grappig!
Nou toen had ik het ook niet meer. Als ik het hier zo neerzet is er waarschijnlijk niets aan, bij zoiets moet je echt bij zijn.
en dan kijk ik om... komt Pienke echt zo aangezet van: IKKE NIET HOOR!

, net zolang tot ik het even met hem doe. En dan is hij nog steeds vervelend, maar hij weet wel dat het menens is als ik dan kwaad wordt.
Ze lopen me ook het liefst lekker de hele tijd in de weg, dus met uitmesten gaan ze met zn tweeen aan de kruiwagen lopen plukken, als ik de waterbak ga vullen in het weiland, gaan ze er bij lopen klooien.
dan komt ie